Oxidia Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 hei! kjøpte idag flight simulator X deluxe edition og har nå prøvd å fått det til å virke i utallige timer, men uten hell. Helt på slutten av installasjonen kommer det "Error 1722. There is a problem with the Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personel og package vendor." Har prøvd utallige "fixer" (selv om disse er beregnet mot å fjerne error 1722 når man REinstallerer), http://support.microsoft.com/kb/928080 Finner ikke ut hva jeg må gjøre eller om det i hele tatt finnes noen fix for dette problemet? har windows vista, quad core, 8600 GT, 2gb ram.. har testet demoen og det funket fint, problemet er bare at jeg ikke får installert fullversjonen pga problemet som nevnt ovenfor.. noen som kan hjelpe? på forhånd takk
The Grand Vizier Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Er ett ganske komplisert problem det, som jeg faktisk har hatt selv. Men følger du denne step by step guiden, kan du spille FSX i fred, uten error 1722
Oxidia Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 fikk ikke den der til å funke, men reinstallerte vista og da funket det, så problemet løst! men takk uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå