Gå til innhold

Hvor bestiller dere (forhåndsbestiller) TBC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke noe poeng i å forhåndsbestille når man ikke aner hva lagerdatoen er eller hvordan distribusjonen fungerer. Man har ingen forutsetning for å vite hvem som får det inn først, eller om det vil synke i pris.

7067892[/snapback]

Jeg vurderer sterkt å forhåndsbestille selv, men da jeg gjorde dette fra spiderman.no med WoW når det kom ut først måtte jeg vente en ekstra dag etter det kom ut før jeg fikk den. Veldig irriterende å vente når alle andre vennene mine kunne spille.

 

Jeg var med en kompis ned på butikken samme dag (han hadde ikke forhåndsbestillt) og det var blitt utsolgt på formiddag før vi var ferdig på skolen. Regner med det kommer til å være like gale nå, derfor vil jeg veldig gjerne bestille nå, så jeg er sikret.

 

Kan jeg stole på å få spillet på dagen? Vurderer collectors edition fra platekompaniet.

Bor relativt sentralt i Bergen, om det skulle ha noe å si.

Endret av Akarno
Lenke til kommentar

Hvem er "butikker"? Jeg har sjekket flere og alle varierer fra november til februar. Blizzard har heller ikke sagt noen dato. I tillegg kan det være at de gjør det gradvis rundtomkring i verden. Så jeg står ved mitt, vi vet ingenting ennå. Og jeg kommer ikke til å forhåndsbestille, siden det erfaringsmessig omtrent aldri er noe som helst å vinne på det.

Lenke til kommentar
Hvem er "butikker"? Jeg har sjekket flere og alle varierer fra november til februar. Blizzard har heller ikke sagt noen dato. I tillegg kan det være at de gjør det gradvis rundtomkring i verden. Så jeg står ved mitt, vi vet ingenting ennå. Og jeg kommer ikke til å forhåndsbestille, siden det erfaringsmessig omtrent aldri er noe som helst å vinne på det.

7074978[/snapback]

 

Dette var EB games, men har hørt det på Spaceworld også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...