Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

e518c4a531151e93cd2c0a952f9e9813.jpg

 

 

 

Jeg skjønner at Benitez ikke er noen gedigen fan å ha en spiller som Mitrovic alene på topp, men så langt i sesongen har han startet to kamper og begge har blitt vunnet 6-0, og Newcastle har enkelt og greit spilt sin beste fotball med Mitrovic fra start. Skjønner ikke hvorfor han ikke får mer spilletid. Diame har jo nesten like mange minutter på banen som Perez og Mitrovic til sammen, men både Perez og Mitrovic står med flere mål og assist enn han, og Perez' sesong til nå blir til og med regnet som svært dårlig. Hva har Diame hatt da? Hohoh!

Lenke til kommentar

Fem mål og en assist på sine tre starter denne sesongen. Jeg skjønner at det er vanskelig å benke Gayle når han holder på sånn som han gjør, men mannen burde i det minste fått mer spilletid enn hva han har gjort.

 

Aleksandar Mitrovic on supporting Newcastle United and how long he will be at the club...

“It has been my favourite club ever since I was a boy in Serbia. I have followed Newcastle my whole life. They played Partizan Belgrade in Europe when I was small. I was a Partizan fan and they play in the same colours, black and white stripes. I fell in love with them then. It is unusual. People normally pick teams like Manchester United and Barcelona, but not for me. There was something here I really liked. It was the passion, the relationship between fans and players. You could feel it on the TV. Even big clubs were afraid of this crowd."

 

 

Har ingen problemer med å tro på det her. Virker som en fyr som faktisk liker Newcastle og som genuint bryr seg om klubben og fansen, i motsetning til de fleste andre som har vært innom klubben de siste 5-6 åra. Fet kis!

Lenke til kommentar

Hei! Prøvde meg i drakttråden - men ble henvist hit. Håper noen kan svare meg!

 

Jeg har samlet en god del drakter opp i gjennom årene. Men nylig kjøpte jeg en Newcastle-drakt fra 2006/7 som jeg stusser litt over.

Klubbemblemet er rosa! Og det er ikke rosa fordi det har blitt misfarget i vask eller noe sånt. Finnes det noen drakteksperter eller Newcastle-fans som har et svar på hva slags drakt jeg har kjøpt meg?

 

Dette er forresten drakten - sånn jeg forventet at den skulle se ut. Men klubbemblemet er altså da rosa. Håper noen har svar!

 

 

6e053d86463c5eb57574331b11f053de.jpg

Lenke til kommentar

Huh. Aldri sett. Feilproduksjon, kanskje?

 

Heheh. Jeg er veldig usikker på hva dette egentlig er. Fordi det er jo definitivt ikke et tilfelle av at den har blitt misfarget i vask eller noe sånt. Begynte å lure på om det var en drakt fra damelaget eller lignende. Men jeg får vel kanskje aldri vite svaret, dessverre!

Lenke til kommentar

 

Huh. Aldri sett. Feilproduksjon, kanskje?

 

Heheh. Jeg er veldig usikker på hva dette egentlig er. Fordi det er jo definitivt ikke et tilfelle av at den har blitt misfarget i vask eller noe sånt. Begynte å lure på om det var en drakt fra damelaget eller lignende. Men jeg får vel kanskje aldri vite svaret, dessverre!

 

Det som er sikkert er at logoen ikke skal være i de fargene. Da gjenstår alternativene feilproduksjon og feilvask (ev. en dårlig logokopi er sydd på etterpå, men lite sannsynlighet for det). Hadde det vært feilvask ville nok også det andre hvite vært rosa. Tipper på feilproduksjon her, mulig dette var siste drakta før de fant ut at de måtte skifte trykkfarge  :hmm:

Endret av piemouri
Lenke til kommentar

 

 

Huh. Aldri sett. Feilproduksjon, kanskje?

 

Heheh. Jeg er veldig usikker på hva dette egentlig er. Fordi det er jo definitivt ikke et tilfelle av at den har blitt misfarget i vask eller noe sånt. Begynte å lure på om det var en drakt fra damelaget eller lignende. Men jeg får vel kanskje aldri vite svaret, dessverre!

 

Det som er sikkert er at logoen ikke skal være i de fargene. Da gjenstår alternativene feilproduksjon og feilvask (ev. en dårlig logokopi er sydd på etterpå, men lite sannsynlighet for det). Hadde det vært feilvask ville nok også det andre hvite vært rosa. Tipper på feilproduksjon her, mulig dette var siste drakta før de fant ut at de måtte skifte trykkfarge  :hmm:

 

 

Det høres vel ut som den mest fornuftige forklaringen. Det er som du sier, om det hadde vært feilvask hadde det hvite vært rosa. Får vel bare godta faktum at det er en feilproduksjon. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Mitrovic putta for Serbia mot Wales i går. 5 på 7 kamper for Serbia i år. Er involvert i mål for Newcastle hver gang han starter au. 3 mål og 2 assists på tre kamper fra start og fem fra benken, men alle har kommet i kamper han har startet. 2 på 2 i ligacupen. Vil se Mitrovic og Gayle på topp mot Leeds. Tror de to kunne ødelagt forsvaret til de fleste lagene i CC sammen.

 

En av de kuleste spillerne, om ikke DEN kuleste spilleren som har vært innom klubben i løpet av min tid som supporter.

 

CxF9NFwWgAE9o4f.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...