Gå til innhold

Mobilen din kan kinesisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Sikkert kjempegreier for de som ikke liker språkutfordringer. Selv bruker jeg lydbøker for å lære meg noe av språket på forhånd. Men klart et veldig bra tiltak

Lenke til kommentar

Etter å ha testet dette litt på jeg si meg litt skuffet. Alt funker fint utenom lyden som er så sinnsykt lav. Må være helt stille hvis man skal høre hva som blir sakt (volumet på mobilen er selfølgelig på fullt). Må vel redigere alle lydfilene en etter en på PC'en for å sette opp volumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter å ha testet dette litt på jeg si meg litt skuffet. Alt funker fint utenom lyden som er så sinnsykt lav. Må være helt stille hvis man skal høre hva som blir sakt (volumet på mobilen er selfølgelig på fullt). Må vel redigere alle lydfilene en etter en på PC'en for å sette opp volumet.

 

Har fin lyd på mobilen og dataen. Kanskje mobilen din bare spiller av lyd filene veldig lavt? :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg befinner meg i Beijing for øyeblikket og må bare si at dette systemet er til stor hjelp! Har flere ganger hatt bruk for denne i taxier, og det er også et greit hjelpemiddel for å lære seg bittelitt av det vanskelige språket. Så dette anbefales uansett hvor du skal i verden.

Lenke til kommentar
Etter å ha testet dette litt på jeg si meg litt skuffet. Alt funker fint utenom lyden som er så sinnsykt lav. Må være helt stille hvis man skal høre hva som blir sakt (volumet på mobilen er selfølgelig på fullt). Må vel redigere alle lydfilene en etter en på PC'en for å sette opp volumet.

 

Har fin lyd på mobilen og dataen. Kanskje mobilen din bare spiller av lyd filene veldig lavt? :ermm:

Kansje, men tviler litt siden mobilen min spiller av musikkfiler veldig høyt og overdøver det meste av andre mobiler. Det er en Nokia N82.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...