Gå til innhold

Kulturo: Mission: Metallica ute på nettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge Mr. Ulrich får erstattet søppeltønnene fra st. Anger med et tromme-sett er jeg fornøyd :p

 

Må si meg enig i det gitt. :p St. Anger er for øvrig en grei plate om man har hørt den noen ganger. Er noen sanger man merker seg, som The Unnamed Feeling bl.a.

 

Dårlig gjort at de ikke kommer til Oslo i år også. :( Men men, folka på vestlandet får vel nyte i år, så kommer de vel kanskje tilbake til Oslo igjen neste år, eller kanskje til og med begge stedene? :)

Lenke til kommentar
Dårlig gjort at de ikke kommer til Oslo i år også. :( Men men, folka på vestlandet får vel nyte i år, så kommer de vel kanskje tilbake til Oslo igjen neste år, eller kanskje til og med begge stedene? :)

 

Åh boo-fucking-hoo må du faktisk dra noen sted for å oppleve noe! Staaakaaar deeeg!

Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig har jeg absolutt ingen som helst sympati for at Oslo folka ikke får en slik konsert i deres by. For en gangs skyld må de faktisk bruke energi for og reise litt. Ja, stakar dem :roll:

 

MEEEEN, on topic. Mission Metallica virker til og bli en litt mer utvidet "Jump In The Studio", som var fin og ha i vente på album. Blir veldig spennende og se hva resultatet blir denne gangen. Gleder meg.

 

Om de legger ut albumet gratis slik Radiohead gjorde vet jeg ikke. Men blir det resultatet så har de jo, eller Lars var det vell, sagt at de da sannsynligvis kommer til og slippe en plate med ekstra bonus ting. Slik at de av oss som betaler får litt ekstra... For og være ærlig blir jeg veldig overasket om de slipper albumet gratis. Men at de feks slipper en sang eller to for nedlastning er nok ikke umulig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fant ingen andre emner om denne saken her på diskusjon.no. Jeg har savnet å kunne diskutere noe av innholdet som hender i videoklippene vi får fra Mission: Metallica på internettforum hvor det ikke krydres av Metfans eller YouTube-brukere som flamer hverandre istedenfor å diskutere saken.

 

Jeg så nettopp July 4th-klippet, og den var ganske kul. Men det er litt uprofesjonelt da lydmixeren, eller hvem det nå var, uttrykker at han selv synes redigeringen som blir dirigert av Lars Ulrich høres kul ut. Det er der og da at musikken skapes, det er "spontan" (vet jo at de er nogenlunde musikkyndige og vet hva de gjør) redigering fra både mixeren og Ulrich. Det kan tenkes at det går utover oss andre som kanskje synes det andre man hørte før man gjorde om noe som helst var noe bedre. For eksempel vil jeg påstå at rytmeforholdet mellom trommeslag og leadgitar rundt 00:53-00:54 før Ulrich sier "Ohh- ho!" fungerte fett (var bedre, altså) i forhold til hva resultatet ble etterpå.

 

Bare noen få ord. Tenker at de hører gjennom slike detaljer i flere versjoner selv før de konkluderer noe, og alt som har blitt lagt ut er jo ikke ting som har hendt i det siste, så.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...