Gå til innhold

Hvor kjøper man dax?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får DAX på H & M!. Jeg brukte selv voksen før, men til slutt tok irritasjonen over. Den er rett og slett umulig å få ut. Til og med salo funker ikke, det trengs 6% får å få den ut. Dermed er Renati: Strong Hold eller Renati: Rock Hard mye bedre. Et lite tips jeg føler du bør ta til deg;)

 

Dessuten holder renati på frisyren lenge nok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Renati funker greit i håret, men den lukter jo kattepiss.. Husker jeg satt på skolebussen første gang jeg testet den, og en jente på 3-4 seter bak meg lurte på hva som luktet så j... vondt! Det ble første og siste gangen for å si det sånn!

 

Bruker nå en svart boks bra H&M, husker ikke helt hva den heter..."Sport & ettellerannet" tror jeg det er.. billig og bra.. Clay wax funker også..

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt at Renati lukter vondt. Hoho.

 

Jeg brukte Dax før, men gikk over til Rentati pga. det ble jææævli klissete. Puter, dyner og alt ødelagt. Det ser også fettete og ekkelt ut, greit nok at du får håret til å stå der du vil ha det, men det gjør man med renati også og det ser relativt tørt ut. Renati er absolutt verdt pengene. Hudcellene får ikke puste med Dax og du kan ende opp med stort hårtap hvis du bruker det lenge.

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har hørt at Renati lukter vondt. Hoho.

 

Jeg brukte Dax før, men gikk over til Rentati pga. det ble jææævli klissete. Puter, dyner og alt ødelagt. Det ser også fettete og ekkelt ut, greit nok at du får håret til å stå der du vil ha det, men det gjør man med renati også og det ser relativt tørt ut. Renati er absolutt verdt pengene. Hudcellene får ikke puste med Dax og du kan ende opp med stort hårtap hvis du bruker det lenge.

 

Word :thumbup:

 

Edland

Lenke til kommentar
En nær bekjent brukte Dax i flere år, og sverget på at han fikk det av. Plutselig, en uke, fallt mer og mer hår av hodet hans. 1 mnd. etter var han helt skallet. Han slet veldig mye med dårlig selvtillit osv. etter dette, og han er bare 18 nå.
joakim93: Lykke til med håret ditt, du har det i maks 4 år til om du fortsetter med Dax.

Sjøl om dette har skjedd med en person må du ikkje gå rundt og garantere at folk mistar håret etter 4 års bruk. Det er ikkje bra for håret, og umulig å få ut, men du kan ikkje garantere at eg vil miste håret om 4 års bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...