Gå til innhold

Kulturo: Cameron snakker om 3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt om dette fortsetter å utvikle seg. Beowulf var en god del mer imponerende i 3D enn i 2D, effekten fungerte fint.

 

Men jeg fikk også litt hodepine av brillene. Vet ikke hvorfor eller hva teknologien gjør for å skape effekten, men det er grenser for hvor lenge nyhetsverdien ved dette gjør det verdt det.

Lenke til kommentar

Eneste gangen jeg virkelig har følt å sett skikkelig 3D var vel i Haisenteret i Danmark. Var ganske stilig på mange måter, en av ungene mine ble jo livande redd mens den andre prøvde å plukke fisken foran oss. :wee:

 

Men det kan vel bli litt for mye av det gode. Vanskelig å forhåndsbedømme.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nå er det vel en stund siden det gikk noe skikkelig 3D-filmer her i landet. Sist var vel da det var IMAX-kino på Aker Brygge (nå ligger Latter der).

Teknologien har kommet såpass langt nå at det sikkert kan bli genialt. Filmskaperene må uansett komme opp med noe nytt som kinoene kan tjene penger på, besøksantallet går rett i dass (ser man bort fra Batman..)

Lenke til kommentar
Nå er det vel en stund siden det gikk noe skikkelig 3D-filmer her i landet. Sist var vel da det var IMAX-kino på Aker Brygge (nå ligger Latter der).

Teknologien har kommet såpass langt nå at det sikkert kan bli genialt. Filmskaperene må uansett komme opp med noe nytt som kinoene kan tjene penger på, besøksantallet går rett i dass (ser man bort fra Batman..)

Beowulf 3D gikk jo på Kino før Jul. Selvsagt ikke like stort lerret som IMAX men skikkelig 3D var det hvertfall. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...