Gå til innhold

Anmeldelse: Jack Keane (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville nok kjørt Sam and Max ferdig først. De siste episodene var vist meget gode i følge Gamer.no's anmelder, Som foresten er samme som her.

 

Hvordan vil du si at det står i forhold til Monkey Island 1, 2 og 3, i forhold til hvordan Sam and Max sesong 1 og 2 står i forhold til Sam and Max hit the road?

(Om det var vanskelig, så var Sam and Max litt skuffende (hverfall første sesong) i forhold til det gamle Sam and Max hit the Road.

Så, er avstanden mellom Jack Keane og Monkey Island større, mindre eller like stort?)

Lenke til kommentar

Mr_Petter: Det holder cirka samme stil og kvalitet gjennom hele spillet, så hvis du likte demoen kommer du nok til å like resten av spillet også.

 

Fluesoppen: Du har rett - det var et vanskelig spørsmål. :) I forhold til Monkey Island-spillene er Jack Keane skuffende. Jeg vil kanskje sammenligne det med en mye lengre versjon av Situation Comedy fra Sam & Max: Season One, rent kvalitetsmessig. Du bør egentlig teste demoen (som vi har på gamer.no, følg lenke fra omtalen).

Lenke til kommentar

Æsj, det var dumt. Hadde litt forhåpninger til dette spillet, men det er jo en kjennsgjerning at tyskerne har litt annerledes humor enn andre, og at det blir litt platt når tyske adventurespill skal være morsomme. Secret Files: Tunguska hadde samme problemet når det prøvde å være morsomt, men heldigvis hadde det en mye mørkere stil gjennom mesteparten av spillet.

 

Det med oversettelser er også litt trist. Nå som det går veldig bra i adventurespillbransjen igjen, så håper jeg europeiske spillprodusenter får nok penger til å ansette ordentlige skuespillere i framtiden. Jeg ser at de tyske versjonene av nye adventurespill får stemmene til berømte dubbere, så det er tydelig at noe er på gang i alle fall.

 

Hvordan synes du spillet er i forhold til Ankh?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå har jeg kommet et stykke ut i kapitel 6, og må si at dette er skikkelig bra. Er lenge siden jeg har smilt så mye av et pek-og-klikk spill som jeg har gjort med Jack Keane. Må vel tilbake til Broken Sword og Monkey Island for det. Mange komiske situasjoner og dialoger her som bare er utrolig morsom. Er det klart beste pek-og-klikk spillet jeg har spillt sålangt i år. Det eneste negative jeg opplever er at spillet har stabilitetsproblemer. Veldig ofte når jeg starter spillet blir skjermen svart og jeg får beskjed om at Jack Keane svarer ikke. Eller at jeg får beskjed om å putte disken i, selv om den står i. Gleder meg til resten av spillet, håper det varer lenge enda :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...