Gå til innhold

Få polygoner når jeg rendrer!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har holdt på med Cinema 4D i et par dager nå, og syns det er et genialt program...

 

Problemet mitt er bare at når jeg rendrer i "picture viewer" så blir det få polygoner! :(

 

her er et eksempel: 156064.jpeg

 

Som du ser, så er polygonene så store at det ikke egner som skrivebordsbakgrunn.

 

Men hvis jeg derimot rendrer i "active view", da er saken en helt annen! Polygonene blir mange og små, og bildet ser kjempebra ut. Det tar også mye lengre tid å rendre, dette tok en halvtime. Her er et eksempel:

 

156068.jpeg

 

Hva er det jeg må stille inn på for å få flere polygoner når jeg rendrer i "picture viewer"? Pliiis hjelp meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Kult å se at det er flere so prøver seg på C4D, har selv brukt det i flere år.

 

 

Jeg antar at du bruker et HyperNURBS object for å glatte ut den figuren.

Hvis du ser pa HyperNURBS objectet vil du finne 2 instillinger som heter:

"Subdivisjon Editor" og "Subdivisjon Renderer"

 

 

"Subdivisjon Editor" bestemmer hvor mye ovjectet blir glattet ut i editoren, både rendret og urendret.

 

"Subdivisjon Renderer" bestmmer hvor mye objectet blir glattet ut i Picture viewer, og det er dett nummeret du må øke for å løse problemet ditt.

 

 

 

Hvis du ikke alerede har oppdaget det, råder jeg deg til å sjekke ut siden www.c4dcafe.com det er en side med et stort forum hvor du kan få mer hjelp og en hel rekke video toturials for C4D helt gratis.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...