Gå til innhold

HTC-kunder raser forgjeves


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av problemet er vel også at HTC har skiltet med at de bruker det angitte brikkesettet fra Qualcomm, uten å nevne at ATI Imageon-delen er fjernet. Qualcomm på sin side skilter med at det samme brikkesettet inkluderer ATI Imageon.

 

Det blir omtrent som om en PC-produsent skulle solgt PC-er hvor de skilter med en Core2 Duo-prosessor, men hvor de har fjernet den ene kjerna uten å nevne noe om det.

Lenke til kommentar

1) De som kjøper en dippedutt (for lek eller for proff bruk) der det ikke er nevnt at den tilbyr finesse xxyy har ingenting å klage over at finesse xxyy ikke er tilstede ;)

 

2) Kjøp en brukt PPC 2003/SE hvis de syntes WM5/WM6 går sååå tregt (Hint: MS kunne kanskje tuned WM litt mer ? hehe)

 

..men merkelig at de ATI biten er "tatt bort" :|

Lenke til kommentar

Selv har jeg en HTC Touch Cruise....og en kompis har Touch Dual.

 

Han har bare satt opp epost på sin, mens jeg har lagt inn masse stasj, og har og et minnekort som noe av dataene ligger på.

Min Cruise er likevel mye raskere og responsiv enn hans Dual---og de er rimelig like på papiret ang prosessor og ram.

 

Så ikke vet jeg...jeg er i alle fall så langt meeeget fornøyd med min Cruise!

Lenke til kommentar
Selv har jeg en HTC Touch Cruise....og en kompis har Touch Dual.

 

Han har bare satt opp epost på sin, mens jeg har lagt inn masse stasj, og har og et minnekort som noe av dataene ligger på.

Min Cruise er likevel mye raskere og responsiv enn hans Dual---og de er rimelig like på papiret ang prosessor og ram.

 

Så ikke vet jeg...jeg er i alle fall så langt meeeget fornøyd med min Cruise!

 

Jeg satt og tenkte på at de viser jo faktisk ikke om det er en "proppfull" tytn som leverer dårlig eller om det er en som tatt ut rett fra pakken....

 

jeg har ihvertfall lært meg en ting med mobiler i det siste....det en reset og nyinstallasjon av fw gjør med mobiler er ihvertfall noe som gjør den raskere..og en mobil som har stått på veldig lenge og man etterhvert installerer programmer hele tiden så blir den tregere...akkruat som en pc...

 

jeg tror nok de har rett i noe av det de sier....så vi får se hva som skjer...jeg er ihvertfall ganske sikker på at tytn II blir mitt neste valg

Lenke til kommentar

Hva betyr "do not use" den setningen kan jo tolkes både som at hardwaren er der men ikek benyttes, og at hardwaren ikke er der. Merklig å formulere seg på en slik måte i en slik sak, skulle tro de hadde folk som tenkte litt igjennom det.

 

Og ellers virker det hele veldig merklig, prøver de å si at de har en spesialutgave av chipsettet, og har lagt til en egen grafikkchip i tilegg? Finnes det flere versjoner av chipsettet? Jeg skjønner ikke helt økonomien bak å fjerne en integrert del av et chipset slik, om det er det som har skjedd.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...