Gå til innhold

Kulturo: Harry Potter-avslutning delt i to?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo noe de burde gjort siden "The Goblet of Fire", ting har jo gått så fort i svingene at halvparten av de essensielle fra bøkene har jo forsvunnet helt.

 

De to siste filmene har vært grei underholdningen, men hva historie og innhold angår har de vært en stor skuffelse for meg.

 

Så det er jo veldig bra om de fokuserer på å få den siste boka (hvor de nesten ikke kan droppe på noen av detaljene) riktig :)

Lenke til kommentar
Dette er jo noe de burde gjort siden "The Goblet of Fire", ting har jo gått så fort i svingene at halvparten av de essensielle fra bøkene har jo forsvunnet helt.

 

De to siste filmene har vært grei underholdningen, men hva historie og innhold angår har de vært en stor skuffelse for meg.

 

Så det er jo veldig bra om de fokuserer på å få den siste boka (hvor de nesten ikke kan droppe på noen av detaljene) riktig :)

 

Helt enig, håper de lager filmen i 2 deler, syns den siste filmen var en skuffelse i sammenligning med boka, masse ting i boka som ikke var med i filmen, som jeg mener er viktig å få med seg, hvis man vil vite den ordentlige historien:)

Har nettopp lest ferdig siste boka som kom nå;) den er helt rå, masse historie og en genial slutt:)

les den, hvis du ikke har lest den:)

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar
Dette er jo noe de burde gjort siden "The Goblet of Fire", ting har jo gått så fort i svingene at halvparten av de essensielle fra bøkene har jo forsvunnet helt.

 

De to siste filmene har vært grei underholdningen, men hva historie og innhold angår har de vært en stor skuffelse for meg.

 

Så det er jo veldig bra om de fokuserer på å få den siste boka (hvor de nesten ikke kan droppe på noen av detaljene) riktig :)

 

Helt enig, håper de lager filmen i 2 deler, syns den siste filmen var en skuffelse i sammenligning med boka, masse ting i boka som ikke var med i filmen, som jeg mener er viktig å få med seg, hvis man vil vite den ordentlige historien:)

Har nettopp lest ferdig siste boka som kom nå ;) den er helt rå, masse historie og en genial slutt:)

les den, hvis du ikke har lest den:)

 

Leste den siste boka på engelsk, og jeg kan ikke helt se hvordan de skal klare å kutte så mye i den uten å ta ut helt essensiell informasjon som må være med i henhold til historien

Lenke til kommentar

Kjempebra! Håper virkelig dette stemmer, for da er det likevel håp for at filmen kan bli boka verdig. Det hadde den ikke hatt mulighet til med kun EN film. De klarer aldri å presse alt det viktige fra bok 7 inn i en 2 1/2-times film på en bra måte.

Så får vi bare håpe det ikke går altfor lang tid mellom de to filmene. Og at de får inn en skikkelig god regissør.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...