Gå til innhold

"Alle" tiåringer har mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, den gang jeg var omkring 12 år, fikk jeg min første mobil. Den gangen tenkte jeg ikke på mobil, så når jeg plustelig fikk en mobil i fanget, ble jeg en smule overrasket. Er det noen erfaringer om hvor unge noen er, når de får mobil? Husker jeg en gang så en i 3.klsse, men det finnes sikkert yngre.

Ja,ja, jo yngre de er, desto større sjangs for stråling, som sikkert ikke er positivt.

Lenke til kommentar

Jeg har gitt min 7 åring en mobil kun fordi at hun skal kunne ringe mor og far og mormor om det skulle være noe. Samt at vi skal kunne ringe henne.

 

I utgangspunktet er jeg imot mobiler til barn hvor hjernen er i sterk utvikling, men samfunnet i dag er helt annerledes enn når vi var små og det er en trygghet med mobiltelefon.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det å gi mobiltelefon til barn er forsåvidt ikke noe stort problem syntes jeg. Jeg fikk nettopp ei datter. Og første dagen i hennes liv. Fikk hun selvfølgelig en av mine gammle telefoner. Og med et aktivt simkort, samt egen mail adresse. Litt sprøtt kankje. Men besteforeldre og familie ellers er veldig ivrige med å sende både sms og mail til lille tulla.

Syntes dette er ganske stilige jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...