Gå til innhold

Omtale av Mario & Sonic at the Olympic Games (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vedlig bra omtale! Flirte litt underveis, det er et godt tegn.

Om du skulle dømme Multiplayer og singleplayer delen for seg selv, ville du da gitt singleplayer 4/10 og Multiplayer 8/10? Er hvertfall litt slik det hørtes ut på omtalen. Er veldig interessert i et spill som ligner litt på Wii Sports, et spill jeg kan spille sammen med brodern på 9 år (som forøvrig har som tradisjon å knuse meg i Wii sports :hrm: ) og venner.

 

Dette hørtes hvertfall ut som et artig spill som passer med venner og familie, akkurat hva jeg vil ha! I tillegg er jeg en stor fan av Mario serien, så burde falle i smak.

 

Har omtaler prøvd spillet på en HD TV? Støtter spillet 480p og widescreen? Ser vel ikke helt grusomt ut på en litt større skjerm?

Lenke til kommentar

Artig å tenke på at Super Sonic (Sega) og Mario (Nintendo) var to rivaler for ikke så alt for mange år siden. Enten elsket man Mario og hatet Sonic, eller så hatet man Mario og elsket Sonic (vel, veldig grovt sett). Så begynte Sonic-spill å komme på Nintendo-konsollen etter hvert, overraskende nok. Nå finner man dem til og med i ett og samme spill. Beviser vel godt hvem som vant den konsollkrigen. :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...