Gå til innhold

Nå får iPod DAB-radio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne eksterne dingsen fra Roberts har vært på markedet en liten stund og kom før omtalte DAB-radio.

 

Den er sansynligvis bedre integrert:)

 

http://www.robertsradio.co.uk/pages/robi.html

 

Om man ønsker kombinert DAB-radio og MP3-spiller, er IKKE Creative noe å skryte av.

 

Sjekke denne: iAudio fra Cowon med DAB/DMB og en grei pris.

 

http://reviews.cnet.co.uk/digitalmusic/0,3...49292360,00.htm

 

LG og Samsung er også på markedet med slike dingser, så dette er gammalt nytt.

Lenke til kommentar

Dette er jo direkte misvisende. Det er ikke flere DAB kanaler enn på FM. Det er kun 8 riksdekkende og 8 lokale. Tilsammen 16. Skal man ha mange kanaler å lytte til så anskaff en telefon hvor du kan installere et program for å høre på internattradio. Det finnes flere slike programmer. Da har du ca 70 norske og flere tusen stasjoner internasjonalt å lytte til. Har du en wifi telefon er det gratis å høre på internettradio, oog du finner sikkert en kanal som passer deg, - uten reklame! Dab på mobilen - Rett og slett tullete!

Lenke til kommentar

Jo, det er 5-6 kanaler på DAB som du ikke får på FM.

 

Når du tenker på at lokalradio fortsatt går på FM, og at de fleste DAB-radioer tar både DAB og FM, så får man bedre utvalg med en DAB-radio.

 

Utenfor byene er det labert med FM-stasjoner. Folk utenfor byene vil få veldig mange flere kanaler takket være DAB.

 

Nettradio på telefon har jeg prøvd. Det anbefaler jeg ingen; Dyrt, tregt og elendig lyd.

Lenke til kommentar
Nå kan snart iPod-eiere le godt og lenge av Creative Zen-eiere som skryter av innebygget FM-radio. Ekstrautstyret iDAB utstyrer nemlig iPod med ekte digitalradio.

 

Les mer

Hele poenget er jo at creative (<3) sine spillere har innebygget radio. ipod som er et monster fra før av med tanke på størrelsen kan da umulig bli mer praktisk med denne på. Den ser ikke så fin ut heller :p Da er det JEG som ler av de som gidder å drasse denne med seg rundt...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...