Gå til innhold

Nå kommer Ultimate-telefonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var mildt sagt på tide. Synest det er utrolig dårlig av Imate å lansere en mobil så tidlig, for å ikke gi noe informasjon før et halvt år senere. Jeg ventet i lengste laget, og venter fortsatt på å kjøpe meg en ny telefon. Men nå er plutselig Imate ikke så interessant lenger etter at den ble større enn først gitt, og at spesifikasjonene ikke er såååå overbevisende som de var for 9 mnd siden. (fortsatt gode, men det finnes flere konkurrenter i dag enn det gjorde da den først ble lansert). *oppgitt*

Lenke til kommentar
For DET var jo ikke på tide. Eller hva, Knocksock? ;)

 

Jeg forholder meg til det som jeg selv har skrevet på www.i-mate.no ;) Der står det litt informasjon om i-mate Ultimate 6150 og Ultimate 8150. Jeg har testa disse en stund nå og gleder meg svært til de kommer i salg. Jeg har ingen informasjon om *når* det kommer, men signaler kan tyde på at vi nærmer oss en ferdig versjon av den engelske utgaven.

Lenke til kommentar
Det var mildt sagt på tide. Synest det er utrolig dårlig av Imate å lansere en mobil så tidlig, for å ikke gi noe informasjon før et halvt år senere. Jeg ventet i lengste laget, og venter fortsatt på å kjøpe meg en ny telefon. Men nå er plutselig Imate ikke så interessant lenger etter at den ble større enn først gitt, og at spesifikasjonene ikke er såååå overbevisende som de var for 9 mnd siden. (fortsatt gode, men det finnes flere konkurrenter i dag enn det gjorde da den først ble lansert). *oppgitt*

 

i-mate lanserte Ultimate serien på 3GSM i Barcelona 12 februar. Jeg er helt enig i at man på det tidspunktet ikke skulle gått ut med at modellen 5150 skulle komme i juni - og de andre modellene deretter. i-mate burde lansert de uten å være skråsikre på tidspunkt for salgt - evt. kalt det en "Sneak Peak" av serien. i-mate foretar en restrukturering av firmaet - dette + annet har vel ført til at informasjon ikke har vært så god som den burde være. Imidlertid er produsenter av PDAer/Smartphones ekstreme til å holde på informasjon, og av og til endres planer pga uforutsette ting som dukker opp. Selv har jeg fått mange henvendelser angående Ultimate serien, og det verste man kan gjøre er å love noe helt sikkert - for så å gå tilbake på det. Derfor sier jeg at informasjon jeg sitter på er angående 6150 og 8150. Tidspunkt for når de er tilgjengelig i Norge har jeg ingen informasjon om - men de ser ut til å bli mer stabile.

 

Imidlertid ser jeg et stort potensiale for disse og andre kommende telefoner fra i-mate :-)

 

For mer informasjon kan man benytte seg av www.i-mate.no - bruke forumet, etc. og www.imate.com - ny web-side i fra i-mate som ble lansert for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Det tok et halvt år lenger enn lovet, men nå er I-mates nye toppmodeller endelig på vei til Norge.

Les mer

 

Hei - som sagt, her er mine kommentarer ;)

 

Det har aldri blitt nevnt i fra i-mate at Ultimate telefoner skulle komme i April - det var Juni som 5150 skulle ha kommet. For offisiell info i i-mate saker - vennligst sjekk med www.i-mate.no først! :)

 

8-12 september var Gitex - en stor elektronikk messe - i Dubai. i-mate har hovedkontor i Dubai, og der ble 6150 og 8150 vist. Spec messig har 8150 gått fra "Super Thin" til vanlig størrelse. Noe tidspunkt for når de kommer har ikke blitt formidlet - hvis man da ikke tar i betraktning en pressemelding der samarbeid mellom i-mate og partnere på det asiatiske markedet ble kommentert av den asiatiske parten - der september ble nevnt (mener jeg å huske). I tillegg verserte det rykter om at i-mate hadde nevnt 1ste eller 2dre uka i oktober som mulig salgstidspunkt for WWE (engelsk) og arabisk versjon. Når den engelske/arabiske versjonen virkelig kommer er usikkert - men som nevnt nedenfor i annen kommentar - så foretas det kvalitetssikring + oppgradering av software fortløpende nå.

 

I artikkelen nevnes Ultimate-serien uten forbehold som 5 telefoner med samme spec. Pr. dags dato er det to modeller - 6150 og 8150 som vi vil se i markedet. Ingen store endringer meg bekjent vedrørende teknisk spec (vel, 8150 er altså "normal" tykkelse på). Det har vært stor pågang vedrørende spesielt 7150 og 9150. Dessverre har jeg ingen informasjon om disse modellene.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...