Gå til innhold

Romersk MMO lagt på is (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart. Star Trek online har nok et tryggere kundegrunnlag. Det er mindre å konkurrere mot her, og det mangler sikkelig gode Sci-Fi MMOrpg spill er det stort mangel for, bare Eve Online som er verdt å spille. Trekkies (som meg) gleder seg for dette spillet.

 

"Rome" spillet vil nok havne i skyggen av alle de andre likedan spillene som er ute. Dessuten vil nok Age of Conan trekke til de fleste.

 

Fantasy/middelalder/sverdkamp spill er gjort til døde, skulle tro av utviklere ikke trodde det fantes andre sjangere.

 

Jeg har store forventning til Star Trek Online, bare håper at de ikke dummer den ned som alle andre MMOrpg spill er nå for tiden. Star Trek skal være "smart". Så langt etter det de skriver i developer bloggene, og interviews virker alt svært lovende.

Lenke til kommentar

Dette spillet har jeg faktisk ikke hørt om før jeg leste denne artikkelen.

 

Noen som har en link til hvilke features spillet skulle hatt (ser ut som de har "stengt" den offisielle hjemmesiden utover portalen).

 

Enig med Avidgamer at vi ikke trenger en ny fantasi MMO (ihvertfall ikke high). En middelalder MMO uten magi eller en lav-fantasi MMO derimot, er det ikke for mange av. Men Star Trek er ikke akkurat "først ute" i Sci-fi MMO sjangeren heller ;) (Eve, Tabula Resa, Anarchy Online, Auto Assault etc. etc.).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...