Gå til innhold

NetCom lar deg ringe gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kunne den visst, men..

 

Dersom du ønsker dette, kan du bruke HomeFree ruteren til trådløs nettverkstilgang fra en PC. Men dersom du har en trådløs ruter fra før, anbefaler vi deg at du fortsetter å bruke denne.

 

Uansett, jeg synes det høres interessant ut! Homefree med mobiltelefon (1kr) og SmartTalk?

 

Én ting jeg ikke skjønner, 99*12 = 1188. Gratis ut 2007 (3 mnd) betyr 891.. Hvordan kan da da prisen bli 1548 + 1, som det står i NetCom sin butikk?

 

http://shop.netcom.no/index.php/Portal/sec...d/6245/action/1

 

Edit: Om jeg legger til etablering (199) blir det fortsatt ikke riktig..

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Dette kunne den visst, men..

 

Dersom du ønsker dette, kan du bruke HomeFree ruteren til trådløs nettverkstilgang fra en PC. Men dersom du har en trådløs ruter fra før, anbefaler vi deg at du fortsetter å bruke denne.

 

Uansett, jeg synes det høres interessant ut! Homefree med mobiltelefon (1kr) og SmartTalk?

 

Én ting jeg ikke skjønner, 99*12 = 1188. Gratis ut 2007 (3 mnd) betyr 891.. Hvordan kan da da prisen bli 1548 + 1, som det står i NetCom sin butikk?

 

http://shop.netcom.no/index.php/Portal/sec...d/6245/action/1

 

Edit: Om jeg legger til etablering (199) blir det fortsatt ikke riktig..

9512149[/snapback]

Lenke til kommentar
Dette kunne den visst, men..

 

Dersom du ønsker dette, kan du bruke HomeFree ruteren til trådløs nettverkstilgang fra en PC. Men dersom du har en trådløs ruter fra før, anbefaler vi deg at du fortsetter å bruke denne.

 

Uansett, jeg synes det høres interessant ut! Homefree med mobiltelefon (1kr) og SmartTalk?

 

Én ting jeg ikke skjønner, 99*12 = 1188. Gratis ut 2007 (3 mnd) betyr 891.. Hvordan kan da da prisen bli 1548 + 1, som det står i NetCom sin butikk?

 

http://shop.netcom.no/index.php/Portal/sec...d/6245/action/1

 

Edit: Om jeg legger til etablering (199) blir det fortsatt ikke riktig..

9512149[/snapback]

 

Skal du kjøpe telefonen til 1 kr, binder du deg til ActiveTalk i 12 mnd. Derfor blir regnestykket 129 * 12 = 1 548.

Routeren gir deg 12 mnd binding til homefree, så kjøper du telefon + router med smarttalk, blir det 99 * 12 = 1 188, minus de mnd som er gratis ut året.

 

Du kan også kjøpe telefonen med SmartTalk, da koster den 1 290 kr.

Routeren gir deg 12 mnd binding til homefree, så kjøper du telefon + router med smarttalk, blir det 99 * 12 = 1 188, minus de mnd som er gratis ut året.

Lenke til kommentar
For det første er ikke dette gratis, for det andre er ikke netcom  først ute med en slik løsning.

9513822[/snapback]

Det står ikke at det er gratis, men at man ringer gratis. Det betyr 0,- oppstartspris og 0,- minuttpris. Selvfølgelig er det faste avgifter for selve tjenesten, slikt er i grunn innlysende.

 

Kanskje du også kan fortelle oss hvem andre i Norge som tilbyr denne løsningen, siden du tydeligvis vet at NetCom ikke er først ute? Jeg har i alle fall ikke hørt om denne tjenesten fra andre operatører. uten at jeg av den grunn skal påstå at ingen andre tilbyr det.

Lenke til kommentar
For det første er ikke dette gratis, for det andre er ikke netcom  først ute med en slik løsning.

9513822[/snapback]

Det står ikke at det er gratis, men at man ringer gratis. Det betyr 0,- oppstartspris og 0,- minuttpris. Selvfølgelig er det faste avgifter for selve tjenesten, slikt er i grunn innlysende.

 

Kanskje du også kan fortelle oss hvem andre i Norge som tilbyr denne løsningen, siden du tydeligvis vet at NetCom ikke er først ute? Jeg har i alle fall ikke hørt om denne tjenesten fra andre operatører. uten at jeg av den grunn skal påstå at ingen andre tilbyr det.

9513965[/snapback]

 

Overskriften sier "Netcom lar deg ringe gratis", noe som er direkte feil, og misvisende. Skal man bruke ordet gratis, så skal det være gratis, og ingen skjulte avgifter.

 

NextIT var først ute med denne type tjeneste i Norge.

Lenke til kommentar

Overskriften sier "Netcom lar deg ringe gratis", noe som er direkte feil, og misvisende. Skal man bruke ordet gratis, så skal det være gratis, og ingen skjulte avgifter.

 

NextIT var først ute med denne type tjeneste i Norge.

9514125[/snapback]

Nå er det vel forskjell på gratis og "gratis". Men strengt tatt ringer du gratis selv om det koster noe å ha tjenesten. NetCom har aldri sagt at det skal være gratis å ha!

Lenke til kommentar

Overskriften sier "Netcom lar deg ringe gratis", noe som er direkte feil, og misvisende. Skal man bruke ordet gratis, så skal det være gratis, og ingen skjulte avgifter.

 

NextIT var først ute med denne type tjeneste i Norge.

9514125[/snapback]

Nå er det vel forskjell på gratis og "gratis". Men strengt tatt ringer du gratis selv om det koster noe å ha tjenesten. NetCom har aldri sagt at det skal være gratis å ha!

9514992[/snapback]

Nå står det gratis og ikke "gratis" i overskriften. Og nei det er ingen forskjell på forhåndsbetalt tjeneste, og en tjeneste som blir etterfakturert. Jeg har i dag ip-telefon, og har hatt det i et par år, men har aldri opplevd at noen av aktørene påstår at det er gratis, uansett om man betaler en fast sum pr. mnd. for deretter kroner 0,- i tellerskritt til fasttelefon.

Lenke til kommentar
Nå står det gratis og ikke "gratis" i overskriften. Og nei det er ingen forskjell på forhåndsbetalt tjeneste, og en tjeneste som blir etterfakturert. Jeg har i dag ip-telefon, og har hatt det i et par år,  men har aldri opplevd at noen av aktørene påstår at det er gratis, uansett om man betaler en fast sum pr. mnd. for deretter kroner 0,- i tellerskritt til fasttelefon.

9515376[/snapback]

Det var ikke NetCom's beskrivelse, men Amobil's artikkel som kalte det "gratis". Aktøren påstår altså ikke at produktet er gratis.

 

Artikkelen har dessuten fnutter rundt "gratis" i ingressen, så allerede før jeg klikket på linken på Amobil's forside hadde jeg begynt å tenke på hva det kunne bety. Virker mest som et typisk virkemiddel for å få folk til å lese en artikkel.

 

NetCom er mye klarere på dette punktet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...