Gå til innhold

Her er de nye august-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
W660i da?

9195030[/snapback]

 

Den kom i Juli. Jeg har iallefall hatt denne inne siden midten av Juli.

 

Og når det gjelder 8600 Luna så har jo den også dukket opp hos våres leverandører. Min daglige leder hadde denne i midten av Juli. Så vil ikke si den henger så veldig på etterskudd :p

Lenke til kommentar
Oktober antagelig :(

9191998[/snapback]

nei, tidlig i q4?

har bare fått med meg at den kommer i q4 en gang, og da er det som regel fra SE den siste måneden?

men har ikke fulgt så nøye med.

9194779[/snapback]

 

 

Mulig det.. Håper ikke den kommer så sent som desember hvertfall. Har hørt Oktober fra bmwm3 og mobile review blant annet, om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Er vel også verdt å nevne at Samsung Z240 også er å finne i enkelte butikker fra og med mandag.

9204274[/snapback]

 

Den fikk jeg inn 17 stk. av rett før skifte fra juni-juli. Dog jeg er helt totalt utsolgt nå da :p Da de gikk for kr. 999,- uten abb. :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Den fikk jeg inn 17 stk. av rett før skifte fra juni-juli. Dog jeg er helt totalt utsolgt nå da :p Da de gikk for kr. 999,- uten abb. :p

9205183[/snapback]

 

Seriøst? Første gangen jeg har sett dem hos en distrubitør i det hele tatt var i forige uke :)

 

Og prisen var jo sykt lav da, ettersom at den mest sansynelig vil gå for en pris rundt 2698. Er du sikker på at vi snakker om samme telefon? Liten klapp 3g tlf, med 1,3 mp kamera og utskiftbare deksler?

Lenke til kommentar
Den fikk jeg inn 17 stk. av rett før skifte fra juni-juli. Dog jeg er helt totalt utsolgt nå da :p Da de gikk for kr. 999,- uten abb. :p

9205183[/snapback]

 

Seriøst? Første gangen jeg har sett dem hos en distrubitør i det hele tatt var i forige uke :)

 

Og prisen var jo sykt lav da, ettersom at den mest sansynelig vil gå for en pris rundt 2698. Er du sikker på at vi snakker om samme telefon? Liten klapp 3g tlf, med 1,3 mp kamera og utskiftbare deksler?

9223345[/snapback]

 

Seriøst ja. Sitter igjen med dummyen jeg fikk. Liten kamskjell, 3G, følger med Stereoheadset og datakabel. Kampanje fra Telenor. Denne var da Telenorlåst vel og merke, men til 999,- var det ikke gale.

 

Fulgte med 3 deksler, blå, gull og rosa.

Lenke til kommentar
Seriøst ja. Sitter igjen med dummyen jeg fikk. Liten kamskjell, 3G, følger med Stereoheadset og datakabel. Kampanje fra Telenor. Denne var da Telenorlåst vel og merke, men til 999,- var det ikke gale.

 

Fulgte med 3 deksler, blå, gull og rosa.

9224199[/snapback]

 

Ja det må jeg si er et bra kontant tilbud på en 3G telefon. Må si det er skjeldent å se dem så langt nede i pris. Vi har dem både dyrere (men åpen) og i andre farger (rød, svart, hvit), men virker å bli veldig popelær :)

Lenke til kommentar
Seriøst ja. Sitter igjen med dummyen jeg fikk. Liten kamskjell, 3G, følger med Stereoheadset og datakabel. Kampanje fra Telenor. Denne var da Telenorlåst vel og merke, men til 999,- var det ikke gale.

 

Fulgte med 3 deksler, blå, gull og rosa.

9224199[/snapback]

 

Ja det må jeg si er et bra kontant tilbud på en 3G telefon. Må si det er skjeldent å se dem så langt nede i pris. Vi har dem både dyrere (men åpen) og i andre farger (rød, svart, hvit), men virker å bli veldig popelær :)

9230427[/snapback]

 

Var en helt grei telefon også. Tastene og skjermen falt ikke helt i smak her, men har fått tilbakemeldinger fra kunder som har kjøpt den og de er fornøyd. Ikke har jeg fått noen tilbake til service heller (enda).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...