Gå til innhold

Ny Spawn-film finansieres av skaperen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsket Spawnfilmen når jeg så den som ungdom. Så den igjen for noen måneder siden og den er seriøst dårlig. Helt utrolig dårlig faktisk. Så dårlig at den faktisk bør sees av alle for å se hvordan man lager en skikkelig dårlig film :D

 

 

Spawn har nå uansett potensiale til å kunne bli en skikkelig kul film. Men den kan fort bli en ny kalkun....

Lenke til kommentar
hva er Spawn? har kun hørt nanvet før

8804870[/snapback]

Spawn is the most recognizable and popular character in the Image Comics' comic book universe. [...]

 

A CIA agent killed by his own boss for witnessing his corruption, Al Simmons [("Spawn")]was sent to hell. To see his wife one more time, he made a deal with the demon Malebolgia to become an undead “hellspawn.” Spawn has tried to retain his own humanity while finding a way out of Malebolgia’s control and battling a variety of enemies, both supernatural and mafia-related. - Wikipedia (Spawn)

Den Spawn-filmen fra 90-tallet er elendig, men husker likevel jeg likte den godt da jeg så den første gangen. Det var også endel kul musikk på soundtracket mener jeg å huske...
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...