Gå til innhold

Nokia lanserer 8800 Sirocco Gold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Jeg har mistet respekten totalt for denne mobiltelefonen! En designmobil skal være spesielt, ha god kvalitet og se bra ut. Nokia 8800 er fin å se på og en meget god kvalitet. Men å lage hundrevis av forskjellige versjoner, det gjør man da bare ikke! Den skal være spesiell, og det går jo bare noen uker mellom hver gang de kommer med en ny versjon som egentlig er helt den samme. Ingenting er forandret, bare litt på utsende og prisen ;)

Lenke til kommentar

Det finnes da ikke så veldig mange Nokia-versjoner av denne?

 

Det er den vanlige 8800 i sine to farger, 8800 Sirocco i to orginale farger og nå i gull.

 

Det det finnes mange av er andre spesial-utgaver av f.eks. ulike bilmerker. At det finnes noen slike, i utrolig begrenset antall, gjør da ikke den her så veldig mye mindre spesiell?

 

Pent Nokia.

Lenke til kommentar

Vanlig 8800, 8800 Sirroco, 8800 Sirroco Gold, 8800 ISSE-Monaco (to versjoner av den), 8800 Sirroco i diamantutgave (flere utgaver av den også?), 8800 Sirroco Lamborghini, 8800 Sirroco Diamond Edition, 8800 Aston Martin og 8800 Gold. Det var de modellene jeg fant, bare ved å søke på "Nokia 8800" på Amobil.no og bla gjennom de 30 første treffene ... Ikke mange modeller? ;)

Lenke til kommentar
Men Nokia har vel gitt klarsignal til å lage disse mobiltelefonene? Eller er det bare andre som har laget deksler, kjøpt originale 8800 og satt de nye dekslene på, og kalt det en ny utgave? ;)

8409558[/snapback]

Det er jo såklart et samarbeid.

Jeg synes også det er tåpelig med så mange versjoner, men de andre som amobil har skrivd om er jo ikke tilgjengelig for alle sammen. Hvis BMW vil f.eks. ha 100 telefoner som er eksklusive og gi dem med en ny bil f.eks. så vil jeg ikke regne det som en vanlig versjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...