Gå til innhold

Selger navnet sitt på eBay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud..

 

Hvor dum føler du deg ikke om et år når du treffer en dame og må presentere deg som Per Christian FOR QUALITY CARPETS VISIT KAPLAN`S CARPET WAREHOUSE Hansen, og alt dette for $92.

 

Heldigvis for gutten er USD i tillegg rekordlav i forhold til NOK for tiden, så han er sikker på å få minst mulig ut av sponsingen dersom det er en amerikaner som tar tilbudet

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Kan ikke se for meg at noen bedrift vil gidde å bruke penger på noe sånt.. dessuten er det vel ganske strenge restriksjoner på hva man faktisk kan hete. Tror ikke jeg kunne bare gå til Folkeregisteret og si at jeg gjerne ville hete Teppeland til mellomnavn..

8373703[/snapback]

 

Akkurat det tror jeg ikke er noe problem. Man kan bytte til stort sett hva som helst. Husker ikke helt begrensningene, men tror de eneste er noe sånt som for firmanavn, dvs at det meste er tillegg unntatt navn som "er egnet til å fornærme eller vekke harme". Er usikker på hvordan lovgivningen er i forhold til med etablerte merkenavn, men det var en barnelege i Nordland som byttet etternavn til Batman for en tid tilbake

 

jeg kan gjerne betale 10$ for at en dust skal hete fornavn asshole etternavn:P     her er det bare å bruke fantatien, han er faktisk tvunget juridisk til å gjøre dette... kjipt for han om han blir president i usa eller noe, verdenskjent fotballspiller:P

 

musa

8373718[/snapback]

 

Han er jofødt i Norge, så han kan ikke bli president i USA

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
Kan ikke se for meg at noen bedrift vil gidde å bruke penger på noe sånt.. dessuten er det vel ganske strenge restriksjoner på hva man faktisk kan hete. Tror ikke jeg kunne bare gå til Folkeregisteret og si at jeg gjerne ville hete Teppeland til mellomnavn..

8373703[/snapback]

du kan hete mye rart etter den sisste loven.

var jo en som kalte seg Keikoburger til mellomnavn for en stund siden f.eks.

Lenke til kommentar
jeg kan gjerne betale 10$ for at en dust skal hete fornavn asshole etternavn:P    her er det bare å bruke fantatien, han er faktisk tvunget juridisk til å gjøre dette... kjipt for han om han blir president i usa eller noe, verdenskjent fotballspiller:P

 

musa

8373718[/snapback]

 

 

Herlig om noen vinner her inne.

Kult å kunne kalle opp en kar noe han faktisk må hete resten av livet .)

 

HomoJens Balleslikker hadde liksom gjort seg i telefonkatalogen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...