Gå til innhold

Facebook får ansiktsløft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, Facebook er bra. Jeg har vært svært skeptisk til alle slike tjenester (spesielt etter at Blink slettet alt jeg hadde publisert på profilsiden min pga inaktivitet), men Facebook har vist seg å være et hederlig unntak. Flott også at tjenesten bare blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar

Nåja er ført opp på facebook, men må si jeg er litt skeptisk til hele opplegget.

Det blir for useriøst, iallefall for min del når en inviterer alle og enhver man har sett en eller annen gang i livet som venner.

 

Men nå skal det jo sies at jeg kanskje er gammeldags, som ennå mener at forum, ala dette, er et av de beste sosiale nettverk laget for internett.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Det blir for useriøst, iallefall for min del når en inviterer alle og enhver man har sett en eller annen gang i livet som venner.

Hvem du velger å godta som dine venner er jo helt opp til deg selv. De gamle «vennene» fra barneskolen som du ikke har pratet med på år og dag kan du jo adde som venner, men la de kun ha tilgang til din «limited profile.»

 

For folk som har flyttet litt rundt og vært litt ute i verden så er Facebook en genial måte å holde kontakten med venner fra rundt omkring!

Endret av MCDr
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det der (Facebook) er noe kapitalistisk tull. Det har ingen betydning for noens daglige liv på noen som helst måte.

 

Tenker nok likevel det genererer en god del reklameinntekter etterhvert.  :mrgreen:

8389948[/snapback]

 

 

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=188605

 

Hva var det jeg sa................. Kommersialisert.

 

Var sikkert ikke så vanskelig å forutsi, men alle liker å påpeke hva de sa.

 

Hvorfor skal alt som åpnes for "de store masser" bli søpla ned? Sier det noe om de som inngår i begrepet Folk Flest? At dette er en gruppe man kan selge alt mulig rart til........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...