Gå til innhold

Omtale av Kororinpa (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk dette spillet i går, og fikk testet en times tid. Utrolig fasinerende hvor nøyaktig wii kontrolleren fungerer. Det var veldig morsomt. Skulle ønske artikkel forfatteren skrev litt om 2 player funksjonen. Skal teste det ut selv i kveld.

Lenke til kommentar
Jeg fikk dette spillet i går, og fikk testet en times tid. Utrolig fasinerende hvor nøyaktig wii kontrolleren fungerer. Det var veldig morsomt. Skulle ønske artikkel forfatteren skrev litt om 2 player funksjonen. Skal teste det ut selv i kveld.

8106376[/snapback]

Grunnen til at jeg ikke skriver om tospillerfunksjonen er at den ikke egentlig tilføyer noe særlig. Det er hyggelig å kunne spille sammen med en venn, men knapt noe kjøpsargument, siden spillet ikke setter opp noen struktur på konkurransen.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg ikke skriver om tospillerfunksjonen er at den ikke egentlig tilføyer noe særlig. Det er hyggelig å kunne spille sammen med en venn, men knapt noe kjøpsargument, siden spillet ikke setter opp noen struktur på konkurransen.

8108864[/snapback]

 

Sorry Kent William,

Syns du burde ha nevnt flerspiller muligheten uansett. Etter å ha lest anmeldelsen din visste jeg ikke at det er mulighet for å spille flere samtidig en gang.

 

Selv om det ikke er et "kjøpsargument" så er det jo greit å vite hvordan den fungerer. Er det samarbeid eller mot hverandre? Er det split-screen eller etter tur ? Trenger man 1 eller flere wii mote? Er det 1,2,4, eller 8 spillere ?

 

Jeg kunne kanskje søkt meg litt rundt på nett for å finne svaret, men dersom ingen andmeldere vil nevne det kan det jo være litt vanskelig.

Lenke til kommentar

Sant nok. Jeg tar det til etteretning.

 

Kororinpa støtter flerspiller for to spillere. Det er snakk om en enkel førstemann-til-mål-modus med delt skjerm, og hvis begge deltakerne har tilsvarende erfaring med et brett, er den absolutt småartig. Den fungerer derimot dårlig hvis en av spillerne har betydelig mer erfaring enn den andre, siden det tross alt "bare" handler om hvem som er best til å spille spillets enspillerbaner.

 

I tillegg mangler det noen overhengende struktur der man teller antall seire og slikt, så det må man eventuelt stå for selv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...