Gå til innhold

Test: Bærbare videospillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en sånn, og er veldig fornøyd i det store og hele, men med et par unntak:

 

1) Creative nekter norske webshopper å selge ekstrabatteri til denne spilleren. Skal du kjøpe det må det kjøpes fra Creative selv, og de holder til i Irland så da får du mva og fortollingsgebyr på toppen av et allerede drøyt dyrt batteri. I tillegg ber de om personnummeret ditt når du bestiller. Vil du ikke oppgi det, får du ikke bestille, verken over nett eller telefon.

 

2) Amobil skriver at denne er flink til å takle ulike filmformater, men dette er langt fra min erfaring. Mange filer kan ikke spilles av og det medfølgende konverteringsprogrammet klarer nesten ikke å konvertere noen som helst filer.

 

3) Spilleren fungerer ikke som ekstern harddisk i Windows uten Creatives eget program for den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har sittet og sett på PMP, Bærbare videospillere, som er på markedet i Korea/kina osv. 20-30gb og oppover. Vosonic/wolverine har opp til 160gb hdd.

Noe av spec: HDD, Built-in flash, SD/MMC slot, miniSD slot, microSD slot, Compact Flash I, Compact Flash II, 1.8-inch HDD, GPS, alle typer videoformat, FM-tuner, osv...+++

 

Under ser dere bilder, og en sammenligning av disse, spesifikasjoner, finner du her --->

Spesifikasjoner/sammenligning av Viliv P2, Cowon Q5, I-station V43/T43

 

Men skal en ha det ultimate, så er Blufin en god sak, det vil si alt i en. Fordeler og ulemper er det dog med det, men men, vil en ha det så vil en ha det. Denne har alt! Blufin søk/gå på YouTube.com for å se demo av den, eller trykk her for å se en omtale, ubergizmo.com: blufin

blufin.jpg

 

 

Iubi Blue,Cnet Review,

200x150_1.jpg

 

Og en attpå klatt: Wolverine (wolverinedata.com)/Vosonic finnes i Norge allerede, den er jo helt grei, tror dinside testet den i forrige uke.

vosonic_vp8360.jpg

 

 

*Så får vi håpe at de får ræva i gir og får de over til norge (noe som er lite trolig, hvis de i det heletatt kommer)

 

 

Viliv P2,

viliv_p2.jpg

 

Cowon Q 5,

c_20070107_43054_62477.jpg

 

I-station V43, eller T43,

digicube_istation_t43.jpg

Endret av kaamyran
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...