Gå til innhold

Omtale av Yoshi's Island DS (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:huh: Selv syns jeg dette var et av årets beste spill. Alt er perfekt, farger og lyd osv.

 

Men ellers var det bra skrevet, fikk lyst å spille mer nå.

Lenke til kommentar

Er enig i endel som står i anmeldelsen, men personlig ville jeg nok gitt det 8/10. Har kost meg med dette spillet den siste måneden. Enkelte av brettene har høy vanskelighetsgrad og du må nok prøve mange ganger hvis du skal klare full score (100). Levetiden på spillet er meget lang hvis du går for alle poengene.

 

Ellers synes jeg det er litt sleipt av utviklerne å bevisst gjemme ting (mynter, "blomster" osv.) i rommet mellom DS-skjermene. Blir unødvendig mye titting oppover i lengden.

Lenke til kommentar

Kansjke litt for svak karakter, spillet er morro og verdt å spille. Denne spillserien er en kultklassiker og morro er det... Det er absolutt ikke unødvendig, mange som vil ha det.

 

Og som sagt tidligere er levetiden lang, grafikken og lyden perfekte. Så kanskje du, anmelderen synes det er unødvendig, men det er mange folk som liker disse spillene, deriblant jeg som synes denne karakteren er upassende til et så bra spill...

 

For meg brude det fått 8/10, ikke perfekt men absolutt er bra spill...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
GameSpot tar feil. :)

 

Fra spøk til litt mindre spøk, dog: Jeg antar at du forstår at vi ikke kan ta hensyn til hva GameSpot måtte mene når vi anmelder et spill? :)

8113652[/snapback]

 

Selvsagt. Men det kan jo være greit for oss som vurderer dette til våre barn at det også har fått veldig positiv omtale et sted. ;)

Lenke til kommentar

Absolutt. Når det gjelder Yoshi's Island DS så er det et flott kjøp til barn, og absolutt verdt en titt - derav karakteren 6/10, som vi på Gamer.no anser som en nokså god karakter.

 

Hovedpublikummet vårt er imidlertid den kresne (litt mer tilårskomne, kanskje) spillinteresserte, og for ham eller henne finnes det et betydelig antall enda bedre alternativer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...