Gå til innhold

Kulturo: Eminem Presents The Re-up


jakotech

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke helt enig i denne artikkelen. Først og fremst har platen et par gode spor, som f. eks. No Apologies med Eminem, noe som ikke nevnes så vidt jeg la merke til, men kun det negative ble tatt fram.

En annen ting jeg irriterte meg over var at anmelderen trakk fram Without Me og My Band som eksempler på gode Em-låter, noe som er svært skuffende, ettersom det er noen av de verste låtene hans imo.

Fikk inntrykk av at anmelderen ikke hadde hørt så mye Eminem fra før.

Selv ville jeg gitt albumet 6/10

Lenke til kommentar
Er ikke helt enig i denne artikkelen. Først og fremst har platen et par gode spor, som f. eks. No Apologies med Eminem, noe som ikke nevnes så vidt jeg la merke til, men kun det negative ble tatt fram.

En annen ting jeg irriterte meg over var at anmelderen trakk fram Without Me og My Band som eksempler på gode Em-låter, noe som er svært skuffende, ettersom det er noen av de verste låtene hans imo.

Fikk inntrykk av at anmelderen ikke hadde hørt så mye Eminem fra før.

Selv ville jeg gitt albumet 6/10

7519630[/snapback]

 

Er det noe jeg er helt sikker på, så er det at Jakob har peiling på hiphop, eminem inkludert.

Lenke til kommentar

han trekker vel ikke fram Without me og my band som bra sanger, men som fengende? er vel en forskjell der? :hmm:

 

men uansett, kjøper cd'n og håper på det beste.. er forresten en bra gave til de som ikke veit hva de ønsker seg og som er eminem-fan!

Endret av freddy1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...