Gå til innhold

Tele2 banker Chess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke helt umulig at overgangen til Notcom-dekning har hatt en go del å si heller... Mange av de stedene jeg ferdes på fritiden har jeg mistet dekning etter at Chess tvang meg over fra Stjelenor til Notcom sitt nett. Lurer på om det blir Tele2 på meg og snart...

Lenke til kommentar
Har Chess King, og det er vel ett av de billigste ab. i dag?

 

Er godt fornøyd med Chess.

7444799[/snapback]

Etter et år så er det billig.

7445004[/snapback]

 

 

Har hatt Chess King i ett par år. Er en del billigere enn Tele2 Champion.

 

:thumbup:

 

De ringte fra Tele2 for å selge meg abb. Sa jeg hadde Chess King, og da hadde de ikke noen argumenter for at jeg skulle bytte til Tele2.

 

:!:

Lenke til kommentar
De ringte fra Tele2 for å selge meg abb. Sa jeg hadde Chess King, og da hadde de ikke noen argumenter for at jeg skulle bytte til Tele2.

 

:!:

7446104[/snapback]

 

Må ha vært dårlige selgere....

 

Tele2 Champion har:

- Lavere minuttpris.

- Telenor dekning.

- Familie abonnement.

- Samme pris i Sverige

- Generelt lavere priser i utlandet.

- Fri etabelring/overgang.

 

Alt dette er argumenter som stemmer, selv om du med Chess King har billigere SMS og oppstartsavgift, samt ingen minimum fakturering pr. mnd. Dessuten har Chess en ganske bra onlineoversikt, noe som merkelig nok er totalt fraværende hos Tele2. (Alt dette er selvsagt argumenter en selger ikke informerer om)

Lenke til kommentar

-Betaler 5 øre mer i minuttet for å ringe med Chess King enn med Tele2. Betyr ingenting. SMS koster 40 øre kontra 54 øre hos Tele2 Champion.

 

-Har kanondekning.

 

-Sverige?

 

-Trenger ikke famileløsning.

 

 

I tillegg får man rabatt på mobiltelefoner gjennom www.gsm.no :w00t:

 

 

Har ikke noe å tjene på å bytte til Tele2 ihvertfall.

Endret av Jameski
Lenke til kommentar
Du får jo bedre rabatt med operatørlåst tele2 mobil ;)  Om man ferdes mye i utlandet, spesielt sverige og vil ha mulighet for familienett så er champ best, ellers så er jo king meget bra når fastavgiftene er betalt ned.

7447445[/snapback]

 

 

Ja, men med en operatørlåst tele2-mobil må du ta til takke med et dyrt abbonnement. Vinninga går opp i spinninga.

 

OneCall er billig de, men jeg ringer i 5-6 timer i måneden og da er ikke det så gunstig med OneCall.

(80 øre pr.min over 55 min/måned)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...