Gå til innhold

10,6-tommers bærbare fra LG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nice :D Sitter med tx express jeg også. 7300go og 2gb her jeg :p

 

Når det gjelder det som ble sagt om små jettfly, så kan ihvertfall ikke jeg si meg enig. Sitter du å spiller, så fyrer den opp. Men da blir den uansett overdøvet av spillinga. Dessuten "har jeg den til sengs"... for å se på tv-serier that is... og da er den nesten ikke hørbar i silent-mode.

 

Men tror 10" blir litt vel smått, selv for meg.

Lenke til kommentar

Har selv en Dell Latitude X1 og den er helt stillegående.. Eneste som lager litt pipelyd av og til er det trådløse nettverkskortet men det er vanskelig å høre når det skjer. Kan ikke si at dette er overveldende bra, Fuijuitsu Siemens P7010 var på samme sizen, med med DVD RW DL og i svart for ca 20 høvdinger for et år siden (billigste kosta vel 17 store). Det skjer ikke all verdens på bærbarfronten, med mindre dette dreier seg om Core 2 Duo, noe det ikke gjør her :)

Lenke til kommentar
A1 ser ut som en kjempe-PC, og jeg har siklet på den en stund.

 

Det jeg stusser litt over er utsalgsprisen, den er den samme som Sverige. Det igjen betyr at man kan spare 10% (fordi 100SEK er omtrent 90NOK) bare på å kjøpe den over grensa.

7393359[/snapback]

Du får jo med svenskt tastatur da.

 

Men tablet versionen så extremt fristende ut, absolutt et alternativ for meg, dersom apple ikke lanserer sin Tablet til sommeren.

Lenke til kommentar
Ja, men for 2000kr så godtar jeg at det ser ut som dette...

 

Jeppsann. Dessuten så overstyrer du jo tastaturlayouten i Windows regionale innstillinger. Og du ser vel ikke så mye på tastaturet allikevel. Et ikke-argument med andre ord.

 

Jeg sitter ofte med norsk tastatur på amerikansk layout i Linux mange ganger fordi jeg ikke orker å stresse med å installere norsk layout og har ingen problemer med det. Det er bare å lære seg hvor ting er plasser annerledes. Nå bytter jeg raskt mellom de to uten å blunke.

 

Ja. Den tabletutgaven har jeg veldig lyst på, men synd den er altfor dyr for mitt budsjett. Dagen da tablet pc-er til rundt 10'000 NOK og kan kjøre Vista uten problemer kommer så blir jeg glad. Vista har jo bra støtte Table-pc.

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...