Gå til innhold

Oppdatering til Battlefield 2 (versjon 1.41) (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pirke litt på teksten; "Den mest spennende detaljen med spillmiljøene er at de er ødeleggbare, noe som vil tilføre en helt ny taktisk dimensjon til gameplayet." Er dette noe som er kopiert fra en urgammel artikkel eller referer de "ødeleggbare spillmiljøene" til broer?

7298894[/snapback]

 

Haha.... la å merke til den. Slapt arbeid da :p

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med å laste ned denne...

 

Helt for jævlig lusen hastighet.....

7306006[/snapback]

Jøss. Hva slags ISP bruker du (og de andre som har problemer) og hvilket abonnement? Kan du gi oss litt informasjon om traceroute-resultat du får mot download.gamer.no? Dette vil være nyttig informasjon for oss, i søken etter årsaken til at du får elendige hastigheter fra vår filserver.

 

Pirke litt på teksten; "Den mest spennende detaljen med spillmiljøene er at de er ødeleggbare, noe som vil tilføre en helt ny taktisk dimensjon til gameplayet." Er dette noe som er kopiert fra en urgammel artikkel eller referer de "ødeleggbare spillmiljøene" til broer?

7298894[/snapback]

Du har rett, det var hentet fra en produktbeskrivelse som skulle vært oppdatert. Beklager, har rettet opp dette nå. Takk for innspill.

Lenke til kommentar

Traceroute hvafornoe? (edit: se bilde: var det dette du tenkte på?)

 

Tilkoblet UIS sine linjer, vet ikke hvilken isp de bruker..... Hadde en gj dl hastighet på 29 kb/s...

 

Direkte fra EA mirror 2 hadde jeg godt over 200kb/s

 

Edit: bilde lagt til, tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Kan vel ikke være at det kanskje var stor pågang akkurat når du lastet ned?

 

Uansett... jeg lastet ned patchen nå med 700kB/sec.

 

Er litt kjipt at patchen er så stor men, denne patchen er vel alt du trenger hvis du installerer BF2 på nytt, så da slipper man jo å ha flere små patcher liggende; mindre rot.

Lenke til kommentar

er det bare jeg som merker bugs etter denne nye patchen? Jeg vet at det kun skulle være en pitteliten serverfix osv men jeg begynner seriøst å lure..

 

For det første finner jeg bare 5\6 servere nå, før patchen fant jeg over 400+ stk, for det andre føles hele gameplayet ut som det lagger selv om jeg har 26 i ping! Dessuten løper folk rundt i "corpsemode" (sånn som når du er dau) etter de har blitt revived.. ingenting av dette har skjedd før den siste patchen.. ikke en gang i fjor sommer...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...