Gå til innhold

- GPS-mobil fra Nokia på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokias teknologimarkedssjef Andreas Lundin sier til Computer Sweden at alle utenom de billigste modellene vil ha GPS-støtte innen 18 måneder, men den første modellen kommer tidligere.
Kanskje greit å merke seg at Andreas Lundin fra Nokia og analytiker Ben Wood snakker om ting forskjellige ting, nemlig støtte for GPS og innebygget støtte for GPS. De billigste Nokiamodellene kommer helt sikkert ikke med innebygget GPS i løpet av 18 mnd. :)
Lenke til kommentar
Mulig de mener de billigste mobilene i N-serien. Er jo ganske sannsynlig at alle de har gps i begynnelsen av 2008.

 

Gleder meg til gps. Nok en gang blir det noe strømslukende, håper de tar med et gigantisk batteri :)

6892741[/snapback]

 

Jeg har stort sett bare bruk for gps over lengre tid i bilen. Derfor trenger ikke batteriet være stort for min del, så lenge man har 12v-lader. Kanskje i båt også, men samma greia :)

Lenke til kommentar

Ja, akkurat nå tenkte jeg egentlig mer på fjellturer og sånt hvor man ikke har strøm. I bil er det selvfølgelig greit, man får spandere på seg billader og ja.

 

Ser forresten utrolig potensiale i 770 som GPS-enhet. En utrolig bra skjerm, med godt grensesnitt. Kan være en fin multimedie-enhet som bare kan settes opp i bil og brukes som bredskjerms GPS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...