Gå til innhold

Omtale av CivCity: Rome (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette var litt skuffande. Eg hadde litt moro med det ei kort stund, men det vart snart keisamt. Der nokre nye ting i høve til Caesar III, som t.d. forskning, underverk, og det at ein manuelt flyttar familiar når heimane deira har blitt oppgradert over eit visst nivå, men jamnt over er sjølve bybygginga berre for svak.

 

Dei har forenkla bort det uhyre viktige konseptet "desirability", noko som gjer at det er hipp som happ kor folk bor, so lenge det er innan gongavstand frå dei tenestene dei treng. Dette gjer at byane har det med ende opp som ustrukturerte lappeteppe av tilfeldige bygningar. Ingen slummar eller snobbestrøk her. Ein kan bygge hagar, fontener, og liknande for å gjere byen penare, men dette blir evaluert GLOBALT. Altso, dersom du bygger ein haug med fontener heilt i andre enden av kartet, blir folk meir nøgde med å bu inne i byen din. Å oppgradere hus er generelt sett veldig lett. Altfor lett. Når du først har funne ein formel som funkar, kan du stort sett bygge den samme byen om att og om att.

 

Der er nokre positive ting, som t.d. måten du ser karavanene og hærane bevege seg på oversiktskartet, og det at du kan bygge ei bolig i etasja over ein butikk (stilig dei to-tre første gongane, i alle fall). Men alt i alt vart dette svakt. Får håpe at Caesar IV leverar. Demoen var i alle fall lovande. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
[...]Får håpe at Caesar IV leverar. Demoen var i alle fall lovande. :)

 

Kay

6794317[/snapback]

Synes vær-effektene i Caesar IV var sterkt overdrevne på demoen, faktisk så mye at det ble vanskelig å se skikkelig når det var regnstorm. Håper de minsker effekten av været eller gir en mulighet til å slå det av i den endelige versjonen. Synes for øvrig ikke at CivCity: Rome var så grusomt dårlig da, men bug'en med muspekeren som ikke peker riktig er utilgivelig... har nesten ikke den bug'en i 1024x768 dog.

Lenke til kommentar

Ja, vereffektane var litt i overkant...men det reknar eg med kan skruast av, eller at det blir tona ned. Det viktigaste er uansett sjølve bybygginga, og der ser Caesar IV ut til å gå CivCity ein høg gong.

 

CivCity var ikkje grusomt, men det var skuffande i høve til kva eg forventa meg. Eg hadde håpt på ei krysning av to av dei største favorittane mine innan strategi (Caesar III og Civilization), og fekk eit spel som ikkje eigentleg kom nær nokon av dei. Det var gøy ei stund, men holdt ikkje heilt i lengda. I alle fall ikkje for meg.

 

Kay

Lenke til kommentar

dårligste city builderen jeg har spilt

 

rett og slett frustrerende dårlig

 

 

enkelte ganger bare låste hele sivilisasjonen seg, hadde et oppdrag hvor jeg måtte få oppgradert en bygning, lot spillet stå og gå i FIRE TIMER, men de i bygningen gikk aldri og henta seg en seng eller whatever, den siste greia de trengte for å bli neste hakk bygning

 

jeg har spilt det aller meste av city builders, caesar 2, 3 (kult), glory of the roman empire (bra), pharao/cleopatra, zeus (poseidon expansion) (VELDIG bra), children of the nile (veldig bra), emperor (hrm, helt OK) men dette spillet var rett og slett skrot

 

jeg er ikke spesielt imponert over caesar4 heller though, gleda meg lenge til det men det ble en skuffelse det og

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...