Gå til innhold

DefCon på Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam har blitt et konsept til etterfølgelse. Husker alt bråket da det kom i gamle CS1.6 tida, men jeg syntes det nå er en av få salgskanaler som henvender seg til gamere på en veldig fornuftig måte. Plate og filmbransjen bør nok gjøre noe tilsvarende (tildels også noe iTunes allerede har gjort).

God tilgjengelighet, bra priser og til enhver tid oppdaterte spill. Ingen grunn til ikke å like det.

Lenke til kommentar
God tilgjengelighet, bra priser og til enhver tid oppdaterte spill. Ingen grunn til ikke å like det.

6735094[/snapback]

 

De eneste ulempene med steam er at du ikke får et cover å ha i hylla, og at du må ha visa(eller tilsvarende kort som steam støtter). Den første ulempen er ikke akkurat det helt store for de fleste, men den andre er relativt stor for de som ikke har eget visakort, altså de fleste under 18 år.

 

Når det gjelder spiller DefCon, så ser det ut som et relativt interesangt spill, som jeg absolutt kunne tenkt meg til å prøve en gang. Jeg liker tanken på å styre en atomkrig. :evil:

Lenke til kommentar

Steam er ikke et så aller verst egentlig slik sett. Spillene blir fortere tilgjengelig, og i en tid hvor DSL linjer blir mer og mer vanlig så kan det være et konsept verd å bygge videre på for andre selskap.

 

Jeg dog er av gamle tradisjoner og liker best et fysisk cover i hylla som er kjøp og betalt i en butikk :p

 

Ang spillene så ser de interesang ut, kanskje jeg blir å investere i dem en eller annen gang. Små spill er skremmende farlig til tider da du plutselig finner deg hekta for flere timer uten å ane hvor lenge du egentlig har sotte med det :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...