Gå til innhold

Petter Solberg får eget spill (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette kan gå begge veier. jeg håper det blir et bra spill, slår nok ikke RBR, men bedre en de siste utgavene av colin mcrae rally bør det definitivt bli.

 

min ønskeliste:

realisme på nivå med RBR

masse baner, helst ekte.

masse biler, alle lisensierte

alle de ekte sjåførene (selv om jeg nok kommer til å kjøre som petter :p)

og ikke minst en god skademotor og bra grafikk verdig de nye konsollene.

Lenke til kommentar
Du kan da ikke mene at du vil ha full realisme om du vil spille som Petter?  :!:

6716196[/snapback]

 

Ville blitt kjedelig om bilen hadde brutt sammen under halvparten av rallyene ja.

 

Kan sikkert bli et bra spill dette. Har kommet mange gode spill fra små utviklere de siste årene.

Lenke til kommentar
Du kan da ikke mene at du vil ha full realisme om du vil spille som Petter?  :!:

6716196[/snapback]

 

Ville blitt kjedelig om bilen hadde brutt sammen under halvparten av rallyene ja.

 

Kan sikkert bli et bra spill dette. Har kommet mange gode spill fra små utviklere de siste årene.

6716682[/snapback]

 

Nei, det er dekkene som slites for fort! Ikke bilen som faller fra hverandre.

 

Bilen faller fra hverandre etter at Petter han smæsja inn i en lyktestolpe med dårlige dekk.

Lenke til kommentar
Du kan da ikke mene at du vil ha full realisme om du vil spille som Petter?  :!:

6716196[/snapback]

 

Ville blitt kjedelig om bilen hadde brutt sammen under halvparten av rallyene ja.

 

Kan sikkert bli et bra spill dette. Har kommet mange gode spill fra små utviklere de siste årene.

6716682[/snapback]

selfølgelig er det bra. da må man nemlig kjøre litt mer fornluftig og ikke kutte alt av svinger hele tida.

 

med max realisme på RBR så ødela jeg bilen i første sving da jeg dro av veien å smelte hele understellet i noen små steinstøtter (15-20cm høye kanskje) ergo fant jeg ut at det lønte seg å kjøre med alle 4 dekka på veien. når du treffer et tre i 70-80km/t så går ikke bilen etterpå. sånn er det bare.

 

men jeg kan godta flere nivåer av realisme, slik at pinglene :p kan kjøre uten å ødelegge

 

edit: hvis du skreiv dette kun for å spøke med alle problemene petter har hatt så forstår jeg det, men jeg er dønn seriøs når det gjelder rally, RBR er fremdeles langt føre konkurrentene.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Du kan da ikke mene at du vil ha full realisme om du vil spille som Petter?  :!:

6716196[/snapback]

 

Ville blitt kjedelig om bilen hadde brutt sammen under halvparten av rallyene ja.

 

Kan sikkert bli et bra spill dette. Har kommet mange gode spill fra små utviklere de siste årene.

6716682[/snapback]

 

Nei, det er dekkene som slites for fort! Ikke bilen som faller fra hverandre.

 

Bilen faller fra hverandre etter at Petter han smæsja inn i en lyktestolpe med dårlige dekk.

6717686[/snapback]

Ikke glem hastigheten 150 km/t :p. Dette kan bli bra dersom de ikke er for realistiske med den siste kjøringen fra Petter...

Lenke til kommentar

Ser ikke helt lovende ut for de av oss som syns RBR er det beste rallyspillet og ønsker realisme:

 

Lien fra Momentum til Dagbladet:

- "Vi er også mer opptatt av å opprettholde en morsom spillopplevelse enn at det skal være for virkelighetnært".

 

Bra de er ærlige i motsetning til Codemasters som kaller spillene sine The ultimate racing simulator og lignende.

 

Men godt vi har RBR :thumbup:

Endret av hwe
Lenke til kommentar

Med tanke på att de sier dette skal være mere "gøy" enn en simulator. Så vil jeg nok fortsette å spille RBR og LFS istedet.

 

Det er jo _simulator_ som er GØY! Ikke fantasi, kjøre i rekkverket for å spare tid tullball! Eller kjøre i ett tre, for så å rulle rundt 20 ganger, så er det bare for noen supportere å snu bilen, og du kjører smertefritt videre. Det blir for dumt. Rally skal være konsentrasjon. Å kunne kjøre bra uten å ta for store sjanser. Slik att man faktisk fullfører ett rally.

 

Man skal ikke kunne vinne bare pga du er han som har mest flaks idet du tar de største sjansene..

 

Dette blir en flopp! Synd å si det.

Lenke til kommentar

Jeg frykter også at dette ikke blir noe for meg siden de satser på et enkelt spill for "alle".

 

Ved mer realisme tar det selvsagt en del tid å lære seg å kjøre bra, men du verden hvor gøy det er når man endelig mestrer et slikt spill!

 

Håper dette blir som Richard Burns Rally, men tviler en del, desverre.

Lenke til kommentar
Hadde nå vært bedre om Loeb hadde gjort det istedet.

Petter er så jævla dårlig at han bør sparkes.

6722848[/snapback]

 

Nå er det ikke Petter som kjører dårlig. Det er teamet og bilen Subaru som er feilen. Han har jo tekniske problemer hver gang. Samtidigt som dekkene hannes ikke duger for bilcross engang.

 

Han kjører jo flere minutter kjappere enn neste man med subaru hver gang. Så det att han kjører greit med den bilen er jo bra. Men han burde bytte bil til neste år.. Har trua han går til Ford... ^^

Lenke til kommentar
Hadde nå vært bedre om Loeb hadde gjort det istedet.

Petter er så jævla dårlig at han bør sparkes.

6722848[/snapback]

 

Nå er det ikke Petter som kjører dårlig. Det er teamet og bilen Subaru som er feilen. Han har jo tekniske problemer hver gang. Samtidigt som dekkene hannes ikke duger for bilcross engang.

 

Han kjører jo flere minutter kjappere enn neste man med subaru hver gang. Så det att han kjører greit med den bilen er jo bra. Men han burde bytte bil til neste år.. Har trua han går til Ford... ^^

6723372[/snapback]

 

Petter er rask men litt for rask for seg selv - kjører alt for ofte ut av veien.

 

Håper de tyr til fornuften og lager et realistisk rallyspill - med hjelpemidler som kan slås på for de som ikke takler farten i rally.

Lenke til kommentar
Noen som vet om dette betyr at navnet hans kommer til å forsvinne fra neste WRC-spill? Har aldri sett Colin McRae i WRC, men WRC hadde liksom ikke blitt det samme uten mulighet til å kjøre som Petter Solberg :dontgetit:

6730986[/snapback]

 

Det vil vel avhenge av hva de blir enige om i kontrakt med Petter. Om de vil ha eneretten på navnet hans. Det er vel det Codemasters ville ha når de gjorde avtale med Colin.

Lenke til kommentar

Godeste Petter sier at dette skal bli skikkelig seriøst men det skal ikke bli for teknisk? Skikkelig seriøs arkade rally da? Og utgivelse innen 6-12 måneder? Med mindre de har en pakke på hånden ser jeg ikke helt det hvis det skal bli bra. Hmm.. kanskje de har kjøpt rettighetene til RBR. :D Hadde vært særdeles fint med ett spill som kunne ta plass ved siden av SELVESTE RALLYSPILLET.

*Heie på Loeb hvis dette blir ett arkadespill*

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...