Gå til innhold

Omtale av Darkstar One (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får jeg si at jeg synes det der var en særdeles pussig sammenligning. :)

 

GTA IV, Halo 3 og Darkstar One har da tilnærmet ingenting annet til felles bortsett fra at de alle er videospill, eller er det noe jeg ikke fatter her ...? :p

6674043[/snapback]

 

Ikke noe med sjanger, men spenningen angående dette spillet går ikke opp i nærheten av det Halo og GTA gjør. Spillet ser veldig bra ut, men det er ikke min kopp te.

Lenke til kommentar

Ja, det vil jeg si. Blant annet brukergrensesnittet er som snytt ut av Freelancer. ;)

 

Ville ikke sammenligne de to spillene i omtalen, siden det er snakk om to forskjellige spill laget av to forskjellige utviklere.

 

Verdt å nevne er at den fremragende flerspillermodusen Freelancer hadde, dessverre ikke er videreført i Darkstar One.

Lenke til kommentar

kan være pedant dersom jeg vil, og din artikkel ber nesten på sine knær etter en kommentar:

 

Du "beskytter" deg ganske bra og effektivt i artikkelen ved å desarmere pedanter før de kan skyte... påpeker at det er herlig urealistisk med lyd i rommet etc, men å kommentere

en oppsiktsvekkende effektiv luftbrems
med en "anti-pedant" kommentar, DET har du glemt!! muhahaha!

 

Videre kommenterer du i fine ordelag at man kan flytte skipe sideveis... vel, velkommen til vakuum! :)

 

Nå føler jeg ikke at jeg er i mitt ess her jeg forsøker å humoristisk pirke på artikkelen, så la meg pressisere at jeg alldrig har latt meg negativt påvirke av "lyd i rommet" og "det der er ikke fysisk mulig/burde være mulig", verken i film eller spill. -Elsket Wing Commander serien gjorde jeg også!

 

... Syntes bare det var utrolig festlig å høre om en "luftbrems" i rommet... mener du at det er "cold-flow gas thrusters" som brukes til å bremse? -høres merkelig ut.. for det kan da vitterligen ikke være "flaps" på vingene du mener?? eller??

 

All spøk tilside, nå er jeg dødelig nyskjerrig på hva du egentlig mente?

Endret av Dargar
Lenke til kommentar
kan være pedant dersom jeg vil, og din artikkel ber nesten på sine knær etter en kommentar:

 

Du "beskytter" deg ganske bra og effektivt i artikkelen ved å desarmere pedanter før de kan skyte... påpeker at det er herlig urealistisk med lyd i rommet etc, men å kommentere

en oppsiktsvekkende effektiv luftbrems
med en "anti-pedant" kommentar, DET har du glemt!! muhahaha!

 

Videre kommenterer du i fine ordelag at man kan flytte skipe sideveis... vel, velkommen til vakuum! :)

 

Nå føler jeg ikke at jeg er i mitt ess her jeg forsøker å humoristisk pirke på artikkelen, så la meg pressisere at jeg alldrig har latt meg negativt påvirke av "lyd i rommet" og "det der er ikke fysisk mulig/burde være mulig", verken i film eller spill. -Elsket Wing Commander serien gjorde jeg også!

 

... Syntes bare det var utrolig festlig å høre om en "luftbrems" i rommet... mener du at det er "cold-flow gas thrusters" som brukes til å bremse? -høres merkelig ut.. for det kan da vitterligen ikke være "flaps" på vingene du mener?? eller??

 

All spøk tilside, nå er jeg dødelig nyskjerrig på hva du egentlig mente?

6679801[/snapback]

 

 

flott dargar.

flott. :roll:

Lenke til kommentar

mmm, nei? Det er ikke mangelen av høy gravitasjon som gjør at man så let kan flyte sidelengs, men mangelen på "luft".. eller? Man har jo fremdeles rørelses-moment (hadde min fysikk i sverige, er ikke sikker på norsk navn...kanskje det at jeg hadde den i sverige er forklaringen på min usikkerhet også! hummmm... ;) så det er mangelen på partikkler (friksjon) som gjør at man vil beholde tilnærmet samme hastighetsvektor, og som også muligjør å legge til "side-drift" med et lite "puff" fra en side-motor. Man vil da få en ny hastighetsvektor som en sum av den gammle (fram) og den nye impuls-vektoren (fra siden).?

`

Noen som har spilt spillet? -er fysikken "virkelig" (Newtonian) slik som i I-WAR eller?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...