Gå til innhold

Slik tester vi mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med å skrive nederst på konklusjonen det opprinnelige terningkastet, når dette justeres nedover?

og opplyser dere om hvilken prisklasse det er? kan ikke helt huske :blush: men dette burde i såfall stå, syns jeg, gjerne både i begynnelsen av testen og konklusjonen.... (står dette kan dere se bort fra dette avsnittet ;))

Lenke til kommentar

Heisann

 

Vi kommer til å opplyse om prisklasse og firmware i alle telefoner vi tester fremover, slik mange har etterspurt.

 

Vi kommer også til å bruke en litt annen layout på tester, for at det skal være mer tydelig hva som bare er delkarakterer og hva som er sluttkarakter. Samtidig vil vi linke til testprosedyren fra hver side i tester, slik at nye lesere raskt kan få svar på hvordan karakterene beregnes.

Lenke til kommentar
SiR0: Hva med å teste videotelefoni som flere har foreslått? :)

6480100[/snapback]

 

Kan være et poeng. Stor forskjell i hvordan de forskjellige 3G-telefonene takler videotelefoni. Samtidig så avhenger kvaliteten veldig på nettet, og dermed kan det bli vanskelig.

 

Men skal notere forslaget bak øret! ;)

Lenke til kommentar
SiR0: Hva med å teste videotelefoni som flere har foreslått? :)

6480100[/snapback]

 

Kan være et poeng. Stor forskjell i hvordan de forskjellige 3G-telefonene takler videotelefoni. Samtidig så avhenger kvaliteten veldig på nettet, og dermed kan det bli vanskelig.

 

Men skal notere forslaget bak øret! ;)

6480954[/snapback]

 

Det hadde vært supert hvis dere hadde fått det til:)

Lenke til kommentar

Hvorfor har dere gått bort fra delkarakterer i form av terningkast i de siste testene?! Hele og halve stjerner fra en til fem er mye vanskligere å forholde seg til enn det mye mer velkjente og brukte terningkastet. I mine øyne er en terningskala fra en til seks mye mer naturlig enn stjerneskalaen fra en til fem.

 

Er forøvrig veldig bra at dere redgjør for testmetodene deres. Selv om jeg visste hvordan dere gjør det fra før av, er det veldig fint at dere oppdaterer og informerer nykomlingene også ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Dette blir kanskje en ganske så stor bump, men føler at den hører "hjemme" her.

Jeg sliter med å forstå hvordan dere vektlegger ting enkelte ganger.

Det er sikkert flere enn meg som husker TyTn II vs E90-snakket og f.eks. kommunikasjonsoversikten og delkarakter ser dere her:

post-42397-1201940502_thumb.jpg

E90 ligger ca. 2.000 kr. over i pris og eneste forskjell er at den har infrarød - ellers finner ikke jeg noe forskjell. Jeg leser ganske mange av testene deres og i andre trekker dere dyrere telefoner pga. en rimeligere har alt det samme og omvendt. Er ikke en rettferdig delkarakter hakket over E90?

 

Jeg prøvde å lese meg til et svar i artikkelen om hvordan dere tester, men den er jo utdatert og bruker helt andre navn på ting.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...