Gå til innhold

Kulturo: Krever avklaring om piratovervåking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro om vi også kan få littegranne politimyndighet? Som systemutvikler kunne jeg ha ganske godt utbytte av å stenge ned alle konkurrerende utviklere som jeg mistenker for å ha ulovlig programvare og/eller kildekode med brutt lisens og/eller åndsverk uten tilhørende lisens.

 

Jeg vil stenge dem ned bare til de er bevist skyldige/uskyldige, naturligvis.

 

Hvis platebransjen skal ha politimyndighet, skal pinadø jeg også ha!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Gi oss forbrukerene retten til å saksøke film/plateselskapene hver eneste gang produktene ikke holder det de lover, ifølge reklame osv.

Er det en film som er mye dårligere en forespeilet i reklame man kjøper , får man feks dvd prisen +200 for brydderiet i erstatning av de.

Er det en CD som ikke holder mål ifølge reklame / cover osv får man tilbake CD prisen+200 for brydderiet i erstatning.

Ha et eget organ som sjekker om reklamen er forbra i forhold til filmen/musikken , alle som har kjøpt denne har krav på erstatning..

 

Ca 1 av 20 filmer/Cdr/spill jeg kjøper lever overhode ikke opp til det som står på coveret eller er forespeilet meg i reklame.

dette burde gå under svindel , og vært mere kriminelt enn å bryte åndsverkloven.

Endret av chillman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...