Gå til innhold

Ballmer svarer på Google-kritikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... msn er ikke en gang med på listen som default!

6086969[/snapback]

Er den ikke det.

Var det ikke derfor Google klaget? :dontgetit:

6088275[/snapback]

Dette er hele innlegget:

 

Her har vel ikke Google så mye å klage over, de har fått lov til å stelle seg øverst i en enda bedre browser og msn er ikke en gang med på listen som default!

 

DVS:

 

Her har vel ikke Google så mye å klage over, de har fått lov til å stelle seg øverst i en enda bedre browser som Firefox, og det finnes sikkert flere, og msn er ikke en gang med på listen som default!

 

EDIT: Det jeg mener er at for det første så har ikke MS klaget over dette (at de ikke en gang er med i listen til Firefox som default), så at Google klager over dette når IE faktisk er deres browser synes jeg blir litt drøyt. Etter det jeg har lest så skal Google i det minste være med i listen, men de klager over at de ikke står øverst.

Endret av tuxerator
Lenke til kommentar

Ok, da er jeg med. Trodde du mente at MSN Search ikke var satt som default i IE7.

 

Men jeg er litt uenig med deg.

Brukerne som bruker IE7 er mye "dummere" og vet ikke helt hva som er best. Derfor kan det godt hende de fleste kommer til å velge MSN Search.

Firefox brukere derimot vet utmerket godt hva som er best og hva de vil bruke av Google og MSN Seach så der er ikke problemet noe stort uansett. Og vis Firefox brukerne har lyst til å bruke MSN Search skjønner de fleste med en gang hvordan man legger til MSN Search der.

Lenke til kommentar
Ok, da er jeg med. Trodde du mente at MSN Search ikke var satt som default i IE7.

 

Men jeg er litt uenig med deg.

Brukerne som bruker IE7 er mye "dummere" og vet ikke helt hva som er best. Derfor kan det godt hende de fleste kommer til å velge MSN Search.

Firefox brukere derimot vet utmerket godt hva som er best og hva de vil bruke av Google og MSN Seach så der er ikke problemet noe stort uansett. Og vis Firefox brukerne har lyst til å bruke MSN Search skjønner de fleste med en gang hvordan man legger til MSN Search der.

6089452[/snapback]

Enten det eller MS fans, nå kommer jo også IE ferdig installert i XP og mange ser ingen grunn til å ha to installert, noe som MS slipper billig unna med.

 

Firefox er open-source (og utvikles sikkert av mange fra Linux, BSD og Solaris miljøet) og er nettleser nummer 1 i mange open source-distroer, MSN er ikke så veldig Firefox eller Linux vennlig og miljøet hadde sikkert ikke blitt fornøyd om de hadde plassert seg på den plassen! Skulle søke etter kusina til ei venninne i MSN spases i stad og når jeg klikket på avansert søk la de andre valgene seg -under- en reklame så det hjalp jo ikke en drit :thumbdown: pluss,pluss,pluss

 

Firefox og Google har blitt ganske gode venner i det siste også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...