Gå til innhold

Kulturo: 40 Year Old Virgin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes filmen var underholdene og koste meg stort jeg. Blir ikke helt klok på omtalene til Kulturo når det gjelder film, syntes også det er rart att dem gir den 3/10 mens på Imdb får den gjennomsnitt på 7.4/10 med 21,654 stemmer.

Viser vel bare att en får ta filmomtalene derfra med ei klype salt.

Lenke til kommentar
Syntes filmen var underholdene og koste meg stort jeg. Blir ikke helt klok på omtalene til Kulturo når det gjelder film, syntes også det er rart att dem gir den 3/10 mens på Imdb får den gjennomsnitt på 7.4/10 med 21,654 stemmer.

Viser vel bare att en får ta filmomtalene derfra med ei klype salt.

 

Du mente at hvilke omtaler skulle taes med en klype salt sa du? Kulturo eller IMDB sine? Omtaler bør vel generellt taes med en klype salt, rett og slett fordi de, i alle fall til en viss grad, er subjektive. Dessuten ville det vel vært kjedelig om alle gav en film like god karakter? Og som anmelder kan du ikke bygge din mening på andres, mener nå jeg. :hmm:

Lenke til kommentar
Du mente at hvilke omtaler skulle taes med en klype salt sa du? Kulturo eller IMDB sine? Omtaler bør vel generellt taes med en klype salt, rett og slett fordi de, i alle fall til en viss grad, er subjektive. Dessuten ville det vel vært kjedelig om alle gav en film like god karakter? Og som anmelder kan du ikke bygge din mening på andres, mener nå jeg. :hmm:

 

Nettopp derfor er det også viktig å rapportere kvalitetene på DVD-utgivelsen også, for de som måtte vurdere å kjøpe den fordi de faktisk liker filmen. Og ikke bare anmelde filmen, som jeg ser andre her påpeker og som jeg selv kritiserte i en annen tråd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...