Gå til innhold

Test: LG S5100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden deres testeksemplar faktisk tok kvelden - kanskje dere burde fått tak i et nytt eksemplar slik at man kunne finne ut hvorvidt det var DENNE telefonen som var dårlig, eller om alle sammen var det...

5769139[/snapback]

 

Telefonen sluttet ikke å fungere før testen egentlig var temmelig klar. Alt som manglet var JBenchmark, i tillegg til at bildene som lå i minnet ikke var overført til PC.

 

At telefonen sluttet å fungere har forøvrig ikke påvirket testresultatet på noen måte.

Lenke til kommentar

Grunnen til at vi ikke har testet en ny utgave av telefonen er at vi parallelt med denne testen har laget en test av søstermodellen S5200. Denne hadde nøyaktig like dårlig talekvalitet som S5100. Dette var for oss bevis nok på at LG hadde tabbet seg noe ut på denne fronten, ettersom telefonene skal ha identisk maskinvare.

 

Etter tilbakemeldingene har vi i dag allikevel vært i kontakt med LG, som hevder at begge telefonene er prototyper. Den svenske markedsføringsavdelingen skal altså ha sendt oss telefoner som ikke er representative for telefonen du får i butikken. Vi har nå blitt lovet to nye eksemplarer, som skal være på vei i posten i skrivende stund.

 

Hvis det viser seg at talekvaliteten er bedre på de nye telefonene kommer vi selvsagt til å oppdatere både tekst og karakterer i testen. Inntil videre slenger jeg inn en notis om at testen vil bli oppdatert.

 

Vil forresten takke for tilbakemeldingene, som i stor grad førte til at denne feilen ble oppdaget forholdsvis tidlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv en LG nå.. G5400.. denne ble vel heller ikke særlig godt motatt hvis jeg ikke husker feil. Hatt den i snart 2 år nå. Jeg vil ikke si at dårlige taster eller dårlig lyd er et tilfelle med den telefonen. Så jeg vil ikke tro at S5100 eller S5200 er så ufattelig dårlige. Men for all del, de kan jo ha laget en dårlig telefon. Eller så kan det jo hende at det bare er jeg som ikke er så kresen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...