Gå til innhold

Ukens leseromtale (uke 10)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
En ny uke har passert oss, og det har også en rekke knallgode leseromtaler. Her er forrige ukes beste bidrag.

 

Les mer

5746460[/snapback]

Gratulerer Ole Richstad :) Fint skrevet brukeromtale, men også lang (som min :p ).

Lenke til kommentar

@TST: Har et forslag å komme med! (har vel komt med et nytt forslag i hver eneste tråd hittil :wee: )

Men til forslaget: Hvorfor ikke ha muligheten til å kommentere leseromtalene? Slik at jeg kan kommentere en omtale og komme med kritikk og si hvor vidt jeg er enig eller ikke, hvis man føler at man ikke har nok å si til at man kan lage en egen leseromtale om det.

 

Det kunne enten vært en kommenter -funksjon der. Eller det kunne blitt laget en tråd på forumet i en dedikert kategori, som det blir med deres nyheter, artikler og omtaler.

 

Syns selv at det er noe mange ville hatt glede av.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke ha muligheten til å kommentere leseromtalene?

Vi har noen tanker selv om dette, men det er naturlig nok ikke den eneste ideen til forbedring og videreutvikling vi sitter på om dagen. Vi får se hva som skjer, og når det skjer. Som vanlig får dere bare hamstre litt tålmodighet i mens :-)

 

Ellers setter vi pris på at alle tilbakemeldinger om forbedringer tas under "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)". Så er vi sikker på at vi ikke går glipp av noe.

Lenke til kommentar

Ja, ok. Fint at dere vurderer det hvertfall jeg er sikker på at veldig mange har lyst på denne muligheten. Jeg ville hvertfall syns det hadde vært veldig kjekt å kunne få tilbakemeldinger på noe jeg hadde skrevet. Og fått vite hvor vidt folk var enig i meg eller ikke. Noe mna ikke kan få vite like enkelt uten den muligheten.

 

Om dere forresten hadde valgt forumløsningen, måtte det selvfølgelig vært slik at man måtte være innlogget for å skrive (om dere da ikke tillot gjester å poste), OG brukere kunne selvfølgelig ikke fått muligheten til å redigere førsteinnleggene i den kategorien, derimot måtte jo de som kommenterte nesten ha fått lov til dette. Om dere hadde klart å komme forbi den barrieren hadde det jo vært topp, for det å kommentere på forumet ville vært det beste spør du meg.

 

Men nå er nok off-topic i denne tråden. @TST: kan ikke du splitte opp denne tråden i to også kan vi ta videre diskusjon om dette emnet i den riktige kategorien, i en egen tråd?

 

Vel fortjent seier forresten! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...