Gå til innhold

Nyheter: Netcom senker prisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv Activetalk og min avtaletid utløper i august, noen som vet om jeg kan betale meg ut av denne bindingen og bytte til smarttalk? Hvor lang tid før avtaletiden går ut kan jeg eventuelt bytte abonnement uten ekstra kostnader? (mener å ha lest at netcom tilbyr bytte når det gjenstår en måned av avtaletiden, stemmer det?)

Lenke til kommentar
Har selv Activetalk og min avtaletid utløper i august, noen som vet om jeg kan betale meg ut av denne bindingen og bytte til smarttalk? Hvor lang tid før avtaletiden går ut kan jeg eventuelt bytte abonnement uten ekstra kostnader? (mener å ha lest at netcom tilbyr bytte når det gjenstår en måned av avtaletiden, stemmer det?)

5746579[/snapback]

 

Det vil trolig koste kr 750,- å bryte avtaletiden nå, gebyret vil reduseres til kr 375,- når du har mindre enn 3 mdn igjen av avtaletiden.

 

Du kan videreføre, altså tegne ny avtaletid, når det er igjen mindre enn én mnd. Men skal du endre til et abonnement uten avtaLetid, må du vente til avtaLetiden er utløpt.

Endret av tigergutt1
Lenke til kommentar
Har selv Activetalk og min avtaletid utløper i august, noen som vet om jeg kan betale meg ut av denne bindingen og bytte til smarttalk? Hvor lang tid før avtaletiden går ut kan jeg eventuelt bytte abonnement uten ekstra kostnader? (mener å ha lest at netcom tilbyr bytte når det gjenstår en måned av avtaletiden, stemmer det?)

5746579[/snapback]

 

Hvis du logger deg inn på mine sider hos Netcom.no så kan du endre abb. ditt fra Active Talk til Smarttalk, uten å måtte kjøpe deg ut av bindinga :)

Lenke til kommentar
Det har hele tiden vært en minstefakturering, men jeg mener at den var noe lavere enn 99,-. Kan være at jeg husker feil. Tilsvarende abonnement fra f.eks. Chess og Tele2 har også minstefakturering, så dette er ikke en uvanlig praksis.

 

-snubbel

5748684[/snapback]

 

Har vært 99,- en god stund nå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Det har hele tiden vært en minstefakturering, men jeg mener at den var noe lavere enn 99,-. Kan være at jeg husker feil. Tilsvarende abonnement fra f.eks. Chess og Tele2 har også minstefakturering, så dette er ikke en uvanlig praksis.

 

-snubbel

5748684[/snapback]

 

Har vært 99,- en god stund nå ihvertfall.

5748763[/snapback]

 

Den har alltid vært minium 99 kr fra starten

Lenke til kommentar

Det er veldig mye som Telepriser.no og andre mobilkalkulatorer ikke tar med seg. For meg er det mest lønnsomme, tro det eller ei, NetCom YoungTalk. Jeg har i snitt 7 timer utgående samtaler per måned, til min samboer... Resten av forbruket mitt er SMS. Med YoungTalk får jeg 30 gratis meldinger per måned, subsidiert telefon (ca 1000 kr i året) og ikke minst: Trådløs Familie som gjør at de timene jeg ringer til samboeren blir helt gratis.

 

Det er dessverre ikke mulig å lage en kalkulator som viser alle fordeler og ulemper :-(

 

-snubbel

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...