Gå til innhold

Half-Life 2: Aftermath får nytt navn (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare håpe at Valve ikke blir rammet av EA syndromet. Spy ut oppfølgere til et kjent konsept og drit i innholdet. Bare det gir penger og flyter på navnet så er resten et fett.

 

Ser vel kanskje litt frem til mere HL2 historie, men ser ikke frem til at det kanskje blir et helt lass med episoder som koster ca 200 spenn stk. Det blir fort mye penger og det er jeg ikke interesert i å bruke for noen få timers underholdning. Må minst være 10 timers underholdning i et spill før jeg anser det som verd pengene. HL2 klarte å presse 20 timers morro ut av seg, noe som er meget brukbart. Doom 3 klarte bare 3, da var jeg lei av det :p

Lenke til kommentar
jaja kan være kjekt dette, her, men viss det tar så lang tid mellom hver gang det blir en episode så tror jeg at grafikkmotoren og resten blir fort gammel og dårlig

5600282[/snapback]

 

Source motoren er bygd så de kan oppgradere den ettersom tiden går. de la jo til HDR nå for kort tid siden, og motion blur og depth of field og color correction er i beta stadiet nå. den er smart lagd, så det er enkelt å oppgradere den med nye effekter og bedre grafikk så de slipper å bruke flere år på nytt for å lage ny grafikk motor til HL3.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...