Gå til innhold

Omtale av Quake 4 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ble skuffa over q4. og jeg hadde egentlig ikke noen store forhåpninger heller. saken er at det eralt for ensformig. du får en liten fin haug med oppdrag som forsåvidt er ganske bra, men problemet ligger i at det er alltid en haug med problemer på veien som ødelegger. gå dit å fiks ditt, sånn at du kan aktivere datt, for å kunne komme til dott osv...og det er sånn hele spillet er. absolut alle oppdraga tar 4 ganger så lang tid som de kunne ha gjordt, bare fordi det er så mye som du måp fikse eller aktivere først.

 

skummelt å si det, men q4 er for langt. jeg ble lei på slutten og eneste grunnen til at jeg gadd å fullføre det var en kombbinasjon av at jeg pleier å fullføre spill jeg begynner på og at jeg var på et neverwinter nights lan...og jeg spiller ikke neverwinter nights...

 

edit: dette var sef pc versjonen

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
med tidas tåpelegaste namn; Stroggos (gi mannen bak det namnet ein bolle)

 

"med tidas tåpeligaste skrivemåte; Nynorsk (gi mannen bak det skriveriet ei bolle)"

 

Sorry, men hvorfor i helsiken blander dere inn nynorsk på ei bokmål-side?

Jeg får total angst og spasmer når jeg ser og ikke minst leser nynorsk. Entel eller, ikke begge deler! Dere skulle så absolutt ha fyrt opp en poll om folk ga blaffen, ville ha nynorsk, eller ha den bort å bare ha bokmål.

 

Begynner å bli litt smålei av å ikke kunne lese omtalen bare p.g.a ekkelt språk.

 

(Jeg kommer fra der godeste Ivar tok mesteparten av det som ble nynorsk, så jeg har vokst opp med det og har all grunn til å ikke like det.)

 

Dette er på ingen måte noe flamming til deg, Øystein, men det var omtrent så langt som quoten jeg klarte å lese. Og omtrent sålangs som jeg klarte å dy meg.

Endret av oorzako
Lenke til kommentar
med tidas tåpelegaste namn; Stroggos (gi mannen bak det namnet ein bolle)

 

"med tidas tåpeligaste skrivemåte; Nynorsk (gi mannen bak det skriveriet ei bolle)"

 

Sorry, men hvorfor i helsiken blander dere inn nynorsk på ei bokmål-side?

Jeg får total angst og spasmer når jeg ser og ikke minst leser nynorsk. Entel eller, ikke begge deler! Dere skulle så absolutt ha fyrt opp en poll om folk ga blaffen, ville ha nynorsk, eller ha den bort å bare ha bokmål.

 

Begynner å bli litt smålei av å ikke kunne lese omtalen bare p.g.a ekkelt språk.

 

(Jeg kommer fra der godeste Ivar tok mesteparten av det som ble nynorsk, så jeg har vokst opp med det og har all grunn til å ikke like det.)

 

Dette er på ingen måte noe flamming til deg, Øystein, men det var omtrent så langt som quoten jeg klarte å lese. Og omtrent sålangs som jeg klarte å dy meg.

5549110[/snapback]

 

Slutte å sutre over om det er nynorsk eller bokmål.Bryr meg mitt i øret om det er skrevet på nynorsk eller bokmål.Minste problemet med en anmeldelse.

Så ta deg en bolle selv,og helst noen tabletter for å få bukt med dine angst problemer.

 

Ellers bra anmeldelse. Men likte Quake 4 litt bedre enn 5`er.

Lenke til kommentar

Som vi har sagt før: Nynorsk på Gamer.no er kommet for å bli, så lenge vi har journalister som benytter det som hovedmål. At det oppleves som vanskelig å lese viser med all tydelighet behovet for mer nynorsk i dagliglivet.

 

Vi er ikke en "bokmål-side", vi er en norsk side.

 

Les denne tråden for mer informasjon: Kan Gamer.no kutte ut nynorsk?

 

Dermed forventer jeg at dette temaet avsluttes her, og at vi kommer oss tilbake til hva vi syntes om omtalen eller om Quake 4 på 360. Videre innlegg om nynorsk vil bli slettet uten forvarsel, og advarsler blir delt ut.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...