Gå til innhold

- Nå skal vi tjene penger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke slik at emnefeltet i korthet skal beskrive hva hele tråden handler om? https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#emne

 

Det viktigste er kanskje at emnefeltet klart og tydelig beskriver hva hele tråden handler om på en lettforklarlig måte

 

"Nå skal vi tjene penger" sier meg absolutt ingenting før jeg trykker meg inn på tråden. For å være en tråd som et startet av moderator, så er dette litt dårlig. ;)

Lenke til kommentar

Dette er ikke en tråd startet av en moderator. Dette er en tråd startet opp av publiseringssystemet, direkte koblet til artikkelen som blir lagt ut.

 

Da emnetittelene på disse trådene lages ut ifra navnet på artikkelen er ikke de allminnelige reglene for emnefelt gjeldene i "Diskuter Artikkel" forumene.

Lenke til kommentar
Håper dette blir bedre en only Simens. Har aldri likt Simens sine telefoner. Jeg synes de så litt ut som SE sine telefoner jeg, hverfall den ene.

5455403[/snapback]

 

skjermen, menyene og kamera har vært dårlig hos siemens så håper det blir bedre :dribble:

5455829[/snapback]

 

Skermer og menyer ihvertfall, personlig øsnker jeg ike å betle mer for et bedre kamera (som uansett er dårlig)

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...