Gå til innhold

Omtale av Tony Hawk's American SK8land (DS/GBA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker da jeg fikk Tony Hawks Pro Skater 2 til GBA i 2001. Det var stas. Anyway, grafikken er bedre der enn på dette makkverket virker det som. Fikk faktisk helt sjokk, grafikken på Sk8teland er regelrett stygg!

 

Konklusjon: Nok et forsøk på å melke penger på et utslitt konsept, med dårligere grafikk enn et spill i samme serie, som kom ut for 4 år siden. :thumbdown:

 

 

Tony Hawk's American Sk8land (GBA, 2005)

 

i_104587-200x133.jpgi_104589-200x133.jpg

 

 

Tony Hawks Pro Skater 2 (GBA, 2001)

post-55699-1134642625_thumb.jpg

post-55699-1134642639_thumb.jpg

Endret av Munch
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hvem burde jeg velge av MP Hunters, Mario Kart og TH American Sk8land. Alle har multiplayer, hvordan er de online og ikke online bare mot venner? Dette er ds jeg snakker om.

7898839[/snapback]

Jeg har helt klart spilt American Sk8land mest av Mario Kart og Sk8land, så jeg vil anbefale det. MP Hunters har jeg ikke spilt noe særlig, så det kan jeg ikke ta stilling til.

Lenke til kommentar
Hvem burde jeg velge av MP Hunters, Mario Kart og TH American Sk8land. Alle har multiplayer, hvordan er de online og ikke online bare mot venner? Dette er ds jeg snakker om.

7898839[/snapback]

Jeg har helt klart spilt American Sk8land mest av Mario Kart og Sk8land, så jeg vil anbefale det. MP Hunters har jeg ikke spilt noe særlig, så det kan jeg ikke ta stilling til.

7899442[/snapback]

Hvordan er multiplayeren med venner, kan man spille med bare 1 som har kortet?? Og wifi hva gjør man da når man spiller sånn?? Hvor lenge varer spillet?

Lenke til kommentar
Hvem burde jeg velge av MP Hunters, Mario Kart og TH American Sk8land. Alle har multiplayer, hvordan er de online og ikke online bare mot venner? Dette er ds jeg snakker om.

7898839[/snapback]

Jeg har helt klart spilt American Sk8land mest av Mario Kart og Sk8land, så jeg vil anbefale det. MP Hunters har jeg ikke spilt noe særlig, så det kan jeg ikke ta stilling til.

7899442[/snapback]

Hvordan er multiplayeren med venner, kan man spille med bare 1 som har kortet?? Og wifi hva gjør man da når man spiller sånn?? Hvor lenge varer spillet?

7899496[/snapback]

 

Jeg har ikke spilt online siden jeg anmeldte spillet, på grunn av en noe kødden router der jeg bor nå, men så vidt jeg husker kunne man spille over nettet som i vanlig versus-modus på Tony Hawk-spillene. Jeg husker ikke nøyaktig modusene, men tror det var scoreattack og sånt.

 

Om du ha rmulighet for download & play på spillet vet jeg ikke, men det finner du fort ut ved å søke litt rundt på nettet vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Lenge varer det? og er historien bra, nesten som wasteland?

7899595[/snapback]

 

Historien er veldig ok, og lengden er også veldig bra til å være håndholdt. Historien minner litt om wasteland-historien også, kind of.

 

Tony Hawks American Sk8land er det spillet jeg har spilt mest på min DS, kanskje med unntak av Mario 64 og Mario & Luigi Partners in Time.

Lenke til kommentar
Lenge varer det? og er historien bra, nesten som wasteland?

7899595[/snapback]

 

Historien er veldig ok, og lengden er også veldig bra til å være håndholdt. Historien minner litt om wasteland-historien også, kind of.

 

Tony Hawks American Sk8land er det spillet jeg har spilt mest på min DS, kanskje med unntak av Mario 64 og Mario & Luigi Partners in Time.

7899694[/snapback]

Hvordan er kontrollene?? Ville du anbefalt downhill jam isteden?

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Lenge varer det? og er historien bra, nesten som wasteland?

7899595[/snapback]

 

Historien er veldig ok, og lengden er også veldig bra til å være håndholdt. Historien minner litt om wasteland-historien også, kind of.

 

Tony Hawks American Sk8land er det spillet jeg har spilt mest på min DS, kanskje med unntak av Mario 64 og Mario & Luigi Partners in Time.

7899694[/snapback]

Hvordan er kontrollene?? Ville du anbefalt downhill jam isteden?

7899702[/snapback]

 

Nei. Nå har jeg bare spilt downhill jam såvidt (igjennom tutorialen og litt til), men American Sk8land har en helt annen feeling enn downhill jam. Downhill Jam er jo egentlig et snowboardspill, så det blir jo ganske annerledes. Hvis du liker de tradisjonelle Tony Hawk-spillene, vil jeg heller anbefale Sk8land enn downhill jam.

 

Kontrollene er lette å beherske, og det er også en "option" for å velge om spillmiljøet skal være tilgivende eller ikke på triksene (så du ikke trenger være helt nøyaktig på hvordan du lander, uten at du nødvendigvis faller), noe som kan være greit i begynnelsen. Synes også kontrollskjemaet er veldig funksjonelt med hvordan knappene blir brukt, selv om "knappene" som du av og til bruker på touchscreenen ikke er en direkte optimal løsning. Dog er også disse sotre og relativt lette å treffe, så det trekker ikke så mye ned, men de er ikke like gode som de vanlige knappene...

Lenke til kommentar
Lenge varer det? og er historien bra, nesten som wasteland?

7899595[/snapback]

 

Historien er veldig ok, og lengden er også veldig bra til å være håndholdt. Historien minner litt om wasteland-historien også, kind of.

 

Tony Hawks American Sk8land er det spillet jeg har spilt mest på min DS, kanskje med unntak av Mario 64 og Mario & Luigi Partners in Time.

7899694[/snapback]

Hvordan er kontrollene?? Ville du anbefalt downhill jam isteden?

7899702[/snapback]

 

Nei. Nå har jeg bare spilt downhill jam såvidt (igjennom tutorialen og litt til), men American Sk8land har en helt annen feeling enn downhill jam. Downhill Jam er jo egentlig et snowboardspill, så det blir jo ganske annerledes. Hvis du liker de tradisjonelle Tony Hawk-spillene, vil jeg heller anbefale Sk8land enn downhill jam.

 

Kontrollene er lette å beherske, og det er også en "option" for å velge om spillmiljøet skal være tilgivende eller ikke på triksene (så du ikke trenger være helt nøyaktig på hvordan du lander, uten at du nødvendigvis faller), noe som kan være greit i begynnelsen. Synes også kontrollskjemaet er veldig funksjonelt med hvordan knappene blir brukt, selv om "knappene" som du av og til bruker på touchscreenen ikke er en direkte optimal løsning. Dog er også disse sotre og relativt lette å treffe, så det trekker ikke så mye ned, men de er ikke like gode som de vanlige knappene...

7899809[/snapback]

Hva brukes touch skjermen til untatt kart?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...