Gå til innhold

Video fra SWAT 4: The Stetchkov Syndicate (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg utrolig til Stetchkov. Dette vil inneholde en god del kule ting som originalen manglet.

Noen eksempler: Omtrent et tusin nye våpen og nytt utstyr, ti-spiller COOP, VOIP-mulighet (ENDELIG!), og nye AI-ting, som at fiendene kan plukke opp våpenet sitt om de blir stående for lenge uten det i hånden, uten at du arresterer dem.

 

Dessuten denne nye modusen, som er noen lunde lik VIP-modusen, bare at her må terroristene finne en koffert som spawner forskjellige steder på brettet, og må bringe den til et punkt. Han som bærer kofferten kan kun bruke pistol, og kan kun bevege seg i "gå-hastighet".

 

Det jeg i hovedsak gleder meg mest til er nå VOIP-greia, som endelig gjør det mulig for lagkamerater å snakke med mikrofon in-game. :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

En blir bare helt oppslukt av dette spillet, det er bare så gøy! Eksp.pakken blåser virkelig liv i SWAT4.

 

Blir pause fra BF2 nå gitt.

 

Herlig i bunn og grunn, det eneste jeg har å nedsette på SWAT4 er merkelisensen som Vivendi ikke har helt klart å få til. F.eks MP5 uten helautomatikk, det er ikke lov. Også er dette med de idiotiske navna da...

 

Dessuten kunne de fletta mange flere forskjellige skytevåpen.

Lenke til kommentar

På kontrakt lagde H&K helt spesielt for det amerikanske forvaret, en variant som kalles MP5N, N for navy. Nesten identisk til MP5A3 som også fås med semi-, burst- og fullauto. Det finnes ingen MP5 varianter som ikke er helautomatiske, kanskje forrutenom en civie US spec MP5K...

Endret av Celsior
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...