Gå til innhold

Omtale av Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er forelsket. Min utkårede er ekkel, spennende, mørk og intens. La meg presentere deg for Fru Call of Cthulhu.

 

Les mer

5194983[/snapback]

 

 

En flott anmeldelse av et MEGET bra spill!

 

Rundet dette spillet i forrige uke, og jeg må bare si at det er et av de bedre spill jeg har puttet inn i min xbox.

 

Foruten å være meget creepy, så var det også vanskelig som bare f......

Jeg kjempet meg meg gjennom puzzles, sniking, skyting og andre vanskeligheter.Det var ikke få ganger jeg følte meg som en skamslått bikkje da det stod på som værst(spesielt en puzzle etter ca 60%).

 

Når rulleteksten kom hadde jeg bare en tanke i hodet "Takk Gud det er over". Dere som skal spille eller har spilt Call Of Cthulhu vil antageligvis skjønne dette.

 

Helt klart et topp 5 spill for meg

Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig med PC-versjonen, kommer den snart?

 

Har gledet meg til dette spillet i uminnelige tider, men så kommer det jo pokkermeg på Xbox først. Makan.

5196174[/snapback]

 

Yup, typisk. Død og fordervelse over konsoller som napper pc titler. Har lest at ingen vet hva som skjer, det er opp til Bethesda når(om) det blir utgitt til pc. Headfirst har spillet klar til å rulles ut så vidt jeg vet...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har ikke spilt det enda, men en kompis av meg har det, og der så da teksturoppløsningen helt grei ut. Likevel er dette annenrangs for min del. Bra grafikk har ingenting med teksturoppløsning i min bok. Art direction og snedige løsninger er det jeg mest er ute etter. Se på 'The Movies' eller 'World of Warcraft'. Ikke spesielt avansert grafikk, men det ser mye bedre ut enn mang et spill med mer avansert grafikkmotor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...