Gå til innhold

BenQ dropper Symbian?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, ryktet sier jo at de skal gå vekk i fra Symbian på smarttelefonene og satse på windows mobile. Om SXG75 kan kalles en smarttelefon kan vel diskuteres.

5139056[/snapback]

Kanskje det kan diskuteres, men Ansvarlig Redaktør i amobil sier i hvert fall at den er det, uten tvil:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491238

 

Da bør vel det, i hvert fall artikkelmessig, også være et syn skribenter deler.

Lenke til kommentar

Brukere og utviklere har ikke tilgang til Linux på SXG75, så det er i allefall ikke det som eventuelt gjør den til "Smarthphone".

 

Jeg velger å ikke kalle den det. Hva andre mener er opp til dem. Egentlig spiller det ingen rolle uansett.

 

Jeg vil heller kalle det en meget 'smart mobil' :)

Lenke til kommentar
Brukere og utviklere har ikke tilgang til Linux på SXG75, så det er i allefall ikke det som eventuelt gjør den til "Smarthphone".

 

Jeg velger å ikke kalle den det. Hva andre mener er opp til dem. Egentlig spiller det ingen rolle uansett.

 

Jeg vil heller kalle det en meget 'smart mobil' :)

5139494[/snapback]

 

En mobiltelefon kan ha så mange funksjoner du bare vil, den blir aldri smartere enn brukeren som trykker på knappene uansett :p

Lenke til kommentar
Brukere og utviklere har ikke tilgang til Linux på SXG75, så det er i allefall ikke det som eventuelt gjør den til "Smarthphone".

 

Jeg velger å ikke kalle den det. Hva andre mener er opp til dem. Egentlig spiller det ingen rolle uansett.

 

Jeg vil heller kalle det en meget 'smart mobil' :)

5139494[/snapback]

 

En mobiltelefon kan ha så mange funksjoner du bare vil, den blir aldri smartere enn brukeren som trykker på knappene uansett :p

5142099[/snapback]

 

 

Den blir aldrig smart uansett hvem som trykker på den.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig best av Symbian og Windows Mobile?

5165279[/snapback]

Genialt spørsmål. Hva er best av Mac og Windows? Hva er best av BMW og Mercedes? Hva er best av AMD eller Intel? Er Nokia eller SonyEricsson best?

 

Alle spørsmål (kanskje med unntak av det siste :p) er umulig å besvare så lenge man ikke vet om behovet til brukeren. Ulike svakheter, ulike styrker.

Lenke til kommentar

Jeg vil si 'Ja takk, begge deler', selv om jeg hater Symbians treghet.

 

Er bra med litt mangfold, selv om vel de fleste vet at Windows Mobile vil være totalt dominerende om 5 år. Blir spennende å se hvor lenge Nokia holder ut til de må bite i det sure eplet og lage sin første Win-mobil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...