Gå til innhold

Omtale av Total Overdose (PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig fint spill ja, men jeg syntes faktisk spillet ville vært bedre om det hadde vært mer scriptet, og litt mindre GTA-likt. Slik får man mer filmatiske scener og sånn.

 

Teknisk sett er ikke spillet noe bra. Det er faktisk direkte dårlig. Grafikken er dårligere enn GTA3's grafikk, og det finnes ikke noe ragdoll-fysikk (ikke et direkte minus, men likevel noe som passer veldig bra i slike spill hvor døde kropper flyr overalt).

Skuespilelt er også ganske dårlig. Han som har stemmen til hovedpersonen kan umulig ha spilt inn noen film eller stått på en scene før. Det må være en trekning de hadde på utvikler-kontoret der, og denne personen ble den heldige som fikk spille "helten".

Jeg husker den gangen jeg først møtte han tykke mafiosoen, og hovedpersonen sa "I'm a vegetarian!". Måten han sa dette fikk meg faktisk til å si "what the f**k?" høyt for det var så dårlig sagt (tenker ikke på selve kommentaren, men på hvordan den ble sagt).

 

Men likevel er spillet sinnsykt morsomt, med masse dreping (tankeløs dreping - Oh yeah, baby!), fet musikk (noe harry, men det øker bare kulhetsfaktoren), morsom bilkjøring (selv om den er utrolig statisk og urealistisk), grov og god humor, konge-bra historie (den er så dårlig, men siden det er meningen, blir den bare enda bedre!), osv osv.

 

Virkelig bra spill for litt tidsfordriv. Jeg har enda ikke fått kjøpt spillet originalt, men det må jeg få gjort en eller annen gang (enten når det havner i billig-kurvene eller om jeg finner dem på tilbud - Har litt lite penger for tiden).

 

Dette er et av de veldig få spillene som virkelig beviser at grafikk trenger nødvendigvis ikke å ha èn eneste dritt å gjøre med hvor bra et spill kan være!

Total Overdose har grafikk som en virkelig kan peke på og kalle D.Å.R.L.I.G, og voice-actinga er heller ikke bra. Likevel er jo spilelt fabelaktig morsomt!

Virkelig bra at det komemr slike spill innimellom så vi slipper litt unna FPS med vakker grafikk og fete røde tråder som vi ikke har noe annet valg enn å følge til punkt og prikke helt til spillet er over.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i posten idag. Må si jeg er virkelig skuffet over dette spillet. Ihvertfall når vi snakker grafikkmessig. grafikken er så "gammel" og utdatert at mann skulle ikke tro at spillet faktisk er fra 2005 men fra 1995. Musikken er morsom og passer bra inn i selve spillet.mellom sekvensene er morsomme.styringen når mann kjører bil er jo fullstendig patetisk og idiotisk og utrolig kontete og vanskelig å kontrollere. samme møkka opplegget som Driv3r. (at folk ikke kan lære fra andre det skjønner jeg ikke) Om jeg kan anbefale dette spillet..NEI absolutt ikke. ikke verd det rett og slett. Vent i hvertfall til det koster 99,- kroner. hehe

 

Jeg var ikke helt våken da jeg skrev dette. For jeg så ikke det før nå at det var ps2/xbox versjonen dere snakket om. hehe.Og jeg da snakket om pc versjonen. men det at spillet er dårlig på pc sier jo alt.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Hvordan kunne dere gi den 7/10?! dette ser jo HELT elendig Ut, grafikken ser ut som det er fra 1965! :p:mad: Dette er skufende, hele oppsette er noe D****. Ræva historie, meningsløs Vold, hele spille er bare en GTa2 paradi. jeg skammer meg for dette spille. det er min mening.

Det er det, vettu.

 

Grafikk er ikke alt, historien SKAL være dårlig, og den meningsløse volden er ikke satt der uten grunn. Men for all del, ALLE spill skulle jo ha topp historie, genial grafikk, kjempefint gameplay, skikkelig bra skuespill, osv osv. Bare så synd at ingen spill har alt dette da. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...