Gå til innhold

Demo av FIFA 06 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette syns jeg var rimelig dårlig. EA har en del ting å rette på før de lanserer fullversjonen

 

skuffende grafikk kan jeg leve med

 

Oasis? FIFA-musikk har sunket lavt før, men OASIS? Det er for mye

 

Jeg likte John Motson og Ally McCoist bedre som kommentatorer. Han nye Clive-fyren høres ut som han leser fra et manus, og av og til høres det ut som EA har gjenbrukt en del av opptakene til Ally McCoist sine linjer

 

under de 2 første kampene mine scoret jeg (og motstanderen) hver gang vi kom innenfor 20 meter. Og den nye cornerfunksjonen :thumbdown::(

 

og for å slå tilbake på mine kritikker så legger de inn nye animasjoner av spillere som omplasserer baller til et annet sted ved cornerflagget og holder opp armen

Lenke til kommentar

Jeg likte John Motson og Ally McCoist bedre som kommentatorer. Han nye Clive-fyren høres ut som han leser fra et manus, og av og til høres det ut som EA har gjenbrukt en del av opptakene til Ally McCoist sine linjer

 

 

Mediestorheten Andy Gray er sidekommentor, og er som McCoist fra Skottland. Kanskje du blander disse sammen? Uansett er kommenteringen begrenset i PC-demoen, på Xbox er den mer enn tilfredstillende for min del.

 

Disse kommenterte forøvrig også i Champions League 2004/2005, og min mening er at de gjør jobben bedre enn det forrige paret. :)

Lenke til kommentar
Ved første blikk på pc-versjonen føles dette som et tilbakesteg. At de har kuttet antall animasjoner fører bare til at realismen blir betydelig dårligere. Nei, dette lover ikke bra.....

Så det du vil ha er et topp realistisk spill, med en haug av animasjoner, som krever mer av maskina? Og der spillutviklerne heller lager de enn et godt spill helt generelt?

 

Er ikke noe av morora med spill, selve gameplayet? Ja, jeg må innrømme jeg selv syns det er stilig med spill med sinnsyk grafikk og et hav av animasjoner, så det ikke ser så urealistisk ut, men..

 

Men grafikk og animasjoner betyr ingenting for meg hvis det ikke er et godt spillkonsept, med mange og gode muligheter i forhold til gameplay osv.

 

 

Prøvde forresten demoen med Manchester United, og syns det ser ganske strålende ut. For det første er det dette med scriptede mål.. Det er også fordi det nå virker som de satser mye mindre på det utseendemessige.

Edit: Ballen virker forresten mye mer "bevegelig" enn før, noe som er et stort pluss.

 

Cornerfunksjonen fra fifa 98 er igjen hentet tilbake. Jeg prøvde en hel haug av ganger å bomme på en motspiller eller keeper så det gikk utafor streken og ble corner, det var faktisk vanskeligere en jeg hadde forestilt meg. :p "Man får det ikke til når man vil -eller noe slikt.

Dessverre fikk jeg ikke muligheten til å prøve frispark eller straffe da ingen gadd å ta en skikkelig stygg sklitakling (dette er jo ikke like enkelt å planlegge...) :hrm: .

 

Kommentatorene virker helt greie, han nye virker ganske ålreit selv om jeg ikke får noe særlig ut av kommentatorene i demoen.

 

Tror jeg kommer til å vurdere å kjøpe dette etter at jeg har kjøpt: RTW: BI, AoE III og Rise and Fall civil.... :grin:

 

edit: Hadde forresten det stilige målet med Scholes tidligere i dag, hadde vært digg å fått dele det med dere.

 

TSP

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Ved første blikk på pc-versjonen føles dette som et tilbakesteg. At de har kuttet antall animasjoner fører bare til at realismen blir betydelig dårligere. Nei, dette lover ikke bra.....

Så det du vil ha er et topp realistisk spill, med en haug av animasjoner, som krever mer av maskina? Og der spillutviklerne heller lager de enn et godt spill helt generelt?

 

Er ikke noe av morora med spill, selve gameplayet? Ja, jeg må innrømme jeg selv syns det er stilig med spill med sinnsyk grafikk og et hav av animasjoner, så det ikke ser så urealistisk ut, men..

 

Men grafikk og animasjoner betyr ingenting for meg hvis det ikke er et godt spillkonsept, med mange og gode muligheter i forhold til gameplay osv.

 

 

Prøvde forresten demoen med Manchester United, og syns det ser ganske strålende ut. For det første er det dette med scriptede mål.. Det er også fordi det nå virker som de satser mye mindre på det utseendemessige.

Edit: Ballen virker forresten mye mer "bevegelig" enn før, noe som er et stort pluss.

 

Cornerfunksjonen fra fifa 98 er igjen hentet tilbake. Jeg prøvde en hel haug av ganger å bomme på en motspiller eller keeper så det gikk utafor streken og ble corner, det var faktisk vanskeligere en jeg hadde forestilt meg. :p"Man får det ikke til når man vil -eller noe slikt.

Dessverre fikk jeg ikke muligheten til å prøve frispark eller straffe da ingen gadd å ta en skikkelig stygg sklitakling (dette er jo ikke like enkelt å planlegge...) :hrm: .

 

Kommentatorene virker helt greie, han nye virker ganske ålreit selv om jeg ikke får noe særlig ut av kommentatorene i demoen.

 

Tror jeg kommer til å vurdere å kjøpe dette etter at jeg har kjøpt: RTW: BI, AoE III og Rise and Fall civil.... :grin:

 

edit: Hadde forresten det stilige målet med Scholes tidligere i dag, hadde vært digg å fått dele det med dere.

 

TSP

fikk en perle med Ronaldo....for å si det enkelt: Frispark fra midtbanen, Ronaldinho nappet dem opp fra 20 meter, volley i mål. 3-2 :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

keeperne er tydeligvis like dumme som før.

her er det bare til å slå langpasninger som lander på straffemerket og la spissene springe som noen galninger, keeperen står på streken uansett

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
keeperne er tydeligvis like dumme som før.

her er det bare til å slå langpasninger som lander på straffemerket og la spissene springe som noen galninger, keeperen står på streken uansett

Det er jo bare din feil da, du må jo selv sende ut keepern :)

hvor er knappen til å sende ut motstanderen sin keeper ? :)

Lenke til kommentar

Høres ut som det blir PES5 på meg... At folk allerede begynner å snakke om de fantastiske målene sine (volley fra 20 meter og slik) gjør at jeg blir veldig skeptisk. Jeg har spilt PES4 i ett år og en volley fra 20 meter er ikke noe du scorer ofte på. Når det først skjer, løper jeg æresrunder rundt i stuen og soler meg i glansen av motspillerens beundring.

Lenke til kommentar
For meg vil alltid fifa 98 og 99 være de beste fotball spillene fra EA. De var enkle, og spillbarheten høy. Syntes også de gamle sensible soccer serien fra amiga var konge, da hadde man også bare en knapp og holde styr på. det var tider det.

Nå syntes jeg Goal! var det desidert beste fortballspillet til Amiga da så... (laget av samme mann som laget Kick Off spillene, og det skulle egentlig hete Kick Off 3).

 

Spilte endel Fifa 98 og 99, og syntes det var morro, til tross for at det ble 30 mål i hver kamp, og at 80% av målene var skudd i vinkelen fra 2 kilometers hold... resten var på overnaturlige brassespark...

 

Det må gjøres drastiske ting med FIFA om det skal bli like bra som PES.

Lenke til kommentar
keeperne er tydeligvis like dumme som før.

her er det bare til å slå langpasninger som lander på straffemerket og la spissene springe som noen galninger, keeperen står på streken uansett

Det er jo bare din feil da, du må jo selv sende ut keepern :)

hvor er knappen til å sende ut motstanderen sin keeper ? :)

Ah, det er det ikke noen knapp for, men du kan prøve og sette opp vannsklighetsgraden for da blir også keeperne bedre :)

 

/Cyrus

Lenke til kommentar
Høres ut som det blir PES5 på meg... At folk allerede begynner å snakke om de fantastiske målene sine (volley fra 20 meter og slik) gjør at jeg blir veldig skeptisk. Jeg har spilt PES4 i ett år og en volley fra 20 meter er ikke noe du scorer ofte på. Når det først skjer, løper jeg æresrunder rundt i stuen og soler meg i glansen av motspillerens beundring.

kjenner den følelsen der ja :yes:

 

moro moro

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...